dag twee van de antibody - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu dag twee van de antibody - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu

dag twee van de antibody

Door: jaydenvanhek

Blijf op de hoogte en volg Jayden

27 November 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hallo allemaal,
Na een vreselijke eerste dag, was de start van de twee dag goed. Hij was weliswaar moe en suf, maar geen reacties...
Hij is rond 15.30u in slaap gevallen en niet wakker geworden tot half 8 's avonds.
Hij was nog steeds erg groggy en dat is ie nog, maar de enige allergische reactie die hij heeft gehad is een dikke bovenlip en koorts. Geen hoesten meer en geen pijn. We hebben hem gisteren dan ook geen extra morfine moet bijgeven. Hij is wakker gebleven tot ongeveer 23.oou gisteren. Hij wilde per se zijn filmpjes kijken, al slapende...
Maar goed, hij is de nacht goed doorgekomen en heeft vanochtend tot half 10 geslapen.
Nu op dit moment zijn we anderhalf uur verder met de anti-body. Officieel over de helft van de kuur en hopend dat vandaag net zo mag gaan als gisteren. Hij doet het goed!
Je ziet wel dat het hem helemaal leeg trekt. Hij zit rechtop gesteund door kussens zodat hij lekker zijn bolletje kan laten hangen. Hij zit met zijn dvd spelertje op schoot en geeft die voor geen goud af! Hij kijkt, en als ie slaapt houdt ie VAST!!!
We blijven jullie updaten, alleen dacht ik dat het na de blog van gisteren ook wel goed zou zijn om jullie te laten weten dat het nu redelijk gaat.

Tot blogs, en bedankt voor al jullie lieve reacties!!

xxx van ons

• 27 November 2010 - 18:50

Monique Meijer:

Toppie goed om te horen wat een Kanjer is het toch he!

Veel knuffels van Fam Meijer uit Amsterdam.
    Love you!

• 27 November 2010 - 18:52

Wij:

super, erg fijn om te horen!

• 27 November 2010 - 19:52

Oeps:

ging effe iets mis.
    wat fijn om te horen dat de tweede dag zo goed. 2 duimen omhoog jayden

liefs joeri en nicolle

• 27 November 2010 - 20:40

Yvonne:

Wat goed om te lezen dat dag 2 beter verloopt. Jeetje wat een ellende waar jullie kereltje, maar ook jullie, door heen moet(en).
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie!
    X

• 27 November 2010 - 22:08

Jolanda En Kenneth:

jullie drieen zijn echt kanjers!!!! ik heb er geen woorden voor,alles wat jullie mee moeten maken is zo heftig,we blijven voor jullie duimen en aan jullie denken. zet hem op! en dat kunnen jullie !!! dikke knuffel voor jullie drietjes!!! xxx

• 27 November 2010 - 22:10

Enza:

oeh, wat fijn dat het nu een stuk beter met 'm ging. Dat hoesten was wel erg heftig zeg. Ik zie 'm al helemaal voor me, met zijn dvdspelertje in zijn vuistjes geklemd, haha...
    Hopelijk kunnen jullie ook een beetje bijtanken, dit doet natuurlijk een aanslag op de reserves. We duimen voor de volgende dagen...
    liefs
    Enza

• 27 November 2010 - 22:25

Opa & Nanny:

It was so good to seem Jayden more alert this morning and having the strenght to play "peek a boo" with Opa and Plop! We love you guys!
    xoxoxo

• 28 November 2010 - 01:16

De Gemertjes:

Gelukkig gaat het weer wat beter. Volhouden hè Kanjer!

Liefs en xjes,

de Gemertjes

• 28 November 2010 - 09:49

Fred, Noor,Tessa:

Fijn om te horen dat het wat beter gaat. Ook al zitten we ver weg, we zijn toch een beetje bij jullie door heel veel aan jullie te denken!
    Sterkte en knuffel van ons drietjes

• 28 November 2010 - 10:02

Buurvrouw Inge:

Wat fijn om te horen dat het nu wat beter gaat. Jayden is een echte kanjer hoor, maar dat wisten wel al!
    Grappig, zijn liefde voor zijn DVD-speler en heerlijk dat hij daar steun van ondervindt.
    Nogmaals sterkte, jullie zijn steeds in onze gedachten!

Liefs,
    Inge en Paul

• 28 November 2010 - 10:23

Nieke:

Hey luitjes,

Fijn te horen dat hij zich er zo kranig doorheen slaat. We hopen dat het de komende dagen zo blijft gaan en dat hij de kuur goed doorstaat. We denken aan jullie. Heel veel sterkte.

xxx

• 28 November 2010 - 10:31

Jeroen En Linda:

Deze berichten zijn natuurlijk erg prettig!liefs van ons

• 28 November 2010 - 11:27

Nicky:

we houden de duimen gekruist dat hij er zo doorheen komt
    liefs

• 28 November 2010 - 11:54

Silvia:

Ik heb beide blogs gelezen en deze is een stuk positiever gelukkig dan de vorige. Hopelijk blijft hij het zo goed doen! Het is echt een vechtertje. Liefs Silvia

• 28 November 2010 - 12:44

Hellen Markgraaff:

Heej...Kanjers...
    Jullie vorige blog had ik nog niet gelezen...ging hier iets mis..heftig hoor.
    Ik kan me jullie machteloosheid wel voorstellen maar het echt voelen is heel onwerkelijk. Wat een kanjer zeg jullie Jayden...ik hoop voor jullie allemaal dat het stukje bij beetje bergopwaarts gaat....heel veel sterkte de komende tijd.
    heel veel warme groetjes van de fam. Markgraaff.....groetjes Hellen en Joran

• 28 November 2010 - 18:36

Charlotte Cramer:

Wat ontzettend fijn om te lezen dat het vandaag al een stuk beter ging! Ik duim voor jullie dat het vanaf nu zo mag blijven gaan!

Liefs!

• 28 November 2010 - 19:46

Marcel En Helga:

wat fijn om te horen dat het nu redelijk gaat. Van wie heeft hij dat toch dat hij de dvdspeler blijft vasthouden haha, lijkt hij op vaders haha blijf van mijn speeltjes af .
    maar goed hou jullie haaks , zorg goed voor elkaar want jullie hebben elkaar hard nodig.
    hele lieve groetjes en knuffels van ons
    doeiiiiiiii xxxxx

• 28 November 2010 - 19:51

Henny En Jose Smits:

We willen jullie alledrie veel sterkte en kracht toewensen vanuit een koude Zuiderzeelaan.
    Henny en Jose

• 28 November 2010 - 20:14

Van Gesteltjes:

He kanjers,
    Allereerst een dikke knuffel voor de grootste kanjer, Ik zou die dvd ook niet afgeven hoor knul!! Hou vol he.En papa en mama, voor jullie ook een dikke knuffel en hang in there!
    We duimen voor jullie knul en dat jullie de krachten hebben die jullie nodig hebben.
    liefs Bart, Sacha Ruben en Koen

• 28 November 2010 - 22:04

Jerry En Anita:

lieve schatten. gelukkig dat het op de tweede dag beter gaat. wat een spanning zeg. wij hopen dat het nu de goede kant op gaat.wij denken elke dag aan jullie. veel liefs van ons allemaal.

• 29 November 2010 - 07:57

Wendy Vervlossen:

PFFF gelukkig, ga zo door!!

• 29 November 2010 - 08:39

Jessica:

Fijn om te horen dat het na die vervelende 1e dag nu glukkig beter gaat. Dat geeft de burger moed!!
    Knap hoor hoe jullie het daar allemaal doen!!
    Geeft de kleine man en dikke kus!!
    x Jessica

• 29 November 2010 - 10:29

Simone:

Jeetje wat een heftige dagen, inderdaad niet voor te stellen wat jullie moeten doormaken. Hopelijk was de eerste dag het heftigste en zijn de komende wat draaglijker. Heel veel sterkte met zijn 3en!

• 29 November 2010 - 16:06

Arielle:

Wat een kanjer (s)!!
    Kus

• 30 November 2010 - 16:13

Francoise:

Gelukkig om te lezen dat het nu wat beter gaat!
    Wat is het toch een flink mannetje!!
    Sterkte daar voor jullie allemaal!

• 30 November 2010 - 19:54

Lizet Hellings:

Hoi Luitjes, ik ben een collega van Marco (Flos) en ik wil jullie echt heel veel sterkte wensen!!
    Ik kijk geregeld op de site en vind het fijn om te lezen hoe het met Jayden gaat.

Een dikke knuffel en x Lizet Hellings

• 01 December 2010 - 09:15

Michel:

Fijn dat deze dag beter was dan de eerste. Ik duim voor jullie dat het zo iedere dag beter mag gaan!!!
    x Michel

• 01 December 2010 - 09:52

Henriette:

Hoi Danny
    Bedankt dat we dit mogen volgen
    Liefs Henriette xx

• 01 December 2010 - 11:32

RMCD.:

Hey buurtjes,

Hartstikke leuk die foto van Jayden. Een paar weken niet gezien en echt waar, hij is gegroeid. Een goed teken. Ook fijn dat hij z'n slaap weer een beetje weet te hervatten. Doen jullie ook wel een beetje slapen???? Hier is het hartje winter, terwijl het eigenlijk nog steeds herfst is. Brrrrrrrr.... gevoelstemperatuur -20 graden. En vanavond zal het weer gaan sneeuwen.

Zet hem op allemaal, we denken aan jullie !!!!!

xxx RMCD.