Wij zijn thuis!! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu Wij zijn thuis!! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu

Wij zijn thuis!!

Door: jaydenvanhek

Blijf op de hoogte en volg Jayden

14 April 2011 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hallo allemaal,

Voor de mensen die in spanning zitten te wachten of we nu eindelijk nog naar huis konden.....
JAAAAAA, wij zijn gisterochtend in het fijne Amsterdam geland, en waren rond 11.00u in ons mooi versierde huis in Eindhoven!!!!!
Natuurlijk hebben we moeten rennen, springen, vliegen en duikelen om alles voor elkaar te krijgen daar in Amerika.... Maar het is ons wederom gelukt.
De spullen uit ons appartement hebben een goede bestemming, de dame waarover we jullie vertelde is het uiteindelijk op komen halen, en hetgeen we over hadden, is naar het andere Nederlandse gezin gegaan die er hopelijk op hun beurt weer de volgende gezinnen mee kunnen helpen!!!
Veel geregel en gedoe, maar alles komt goed.....
De koffers waren natuurlijk veeeeeel te zwaar, maar gelukkig hoefden we niets bij te betalen. De vlucht duurde korter als verwacht, en we waren om 8.00u al in Amsterdam.
Ons Jayden had voor vertrek maandagochtend nog even een check-up in het ziekenhuis en warempel, zijn longen waren weer helemaal schoon.
Ze konden niet zeggen wat het was geweest. Ze hebben dinsdag de lange lijn uit zijn borst gehaald onder een licht roesje en natuurlijk de antibiotica gegeven gedurende een aantal dagen (5). Hij knapte gelukkig zienderogen op en inmiddels is hij weer vrijwel de oude. Hij heeft qua conditie wel veel ingeleverd. Hij liep de eerste dagen wat wankel en was snel weer moe als hij iets had gedaan. Inmiddels komen zijn krachten goed terug. En natuurlijk doet het thuis zijn ons mannetje (en ons) enorm goed.

Hij heeft tijdens de vlucht ook lekker geslapen en was lichtelijk verbaasd om iedereen op schiphol te zien. Hij moest even de kat uit de boom kijken, maar al snel vond hij het erg gezellig.
Naar huis dus maar!! Eenmaal in de straat gekomen bleek dat het huis erg mooi was versierd en dat ook ons Jayden zijn vriendinnetje Inge er al was!!! Wat een feest, die kreeg dan ook meteen een kusje (of 2)....
Hij moest eventjes rondkijken en bij mama blijven, maar omdat iedereen hem lekker zijn gang liet gaan, was hij snel gewend.... Ook zijn kamer was een waar paradijs! Al het speelgoed was "nieuw".... Je zag hem kijken....oja, hier is mijn auto, en hier liggen de boekjes, en dit is papa en mama's kamer.... Zo leuk...
Hij is in de middag natuurlijk nog even naar bed gegaan, en toen hij wakker werd, verwachtte ik een enorm overstuur jongetje uit bed te moeten halen, maar hij deed zijn ogen open zag Inge en zijn kamer en had een stralende glimlach om zijn mond!!! Zo geweldig. En ook vandaag gaat het erg goed (op de JETLAG na dan...) Jemig, valt niet mee om op tijd op te staan in de ochtend, maar dat zal wel weer beter worden denk ik...(hoop ik)
Voor papa en mama was het een waar paradijs om thuis te komen, en de eerste avond hebben we dan ook bij onze favoriete chinese restaurant lekker een enorme maaltijd besteld voor ons en onze geliefde familie en vrienden.....
We hebben zowat iedereen gezien die we wilde zien!! Echt fijn...
En ons bed slaapt LEKKER!!!!!!!

Heel veel liefs en tot het volgende blogje, want ook hier gaat ons avontuur nog even verder... (Hij gaat zaterdag namelijk naar de kapper!!!)
Hahahahaha, foto's volgen!!
xxx

• 14 April 2011 - 04:40

Manny Noor Tessa:

Hey Danny, Janice & Jayden,

We zijn erg blij dat jullie weer veilig thuis zijn.

Weer jullie eigen spulletjes en omgeving.

Fijn dat Jayden zich weer thuisvoelt, wat erg belangrijk is.

Heel veel succes met alles weer op de rails te krijgen.

Groetjes, X, Manfred, Noortje &Tessa.

• 14 April 2011 - 05:51

Charlotte Cramer:

Wat heerlijk voor jullie dat jullie weer thuis zijn! Geniet van je eigen vertrouwde omgeving en alle mensen die jullie lief zijn! Hopelijk zijn jullie de jetlag snel te boven!

Succes bij de kapper zaterdag!

Liefs Charlotte

• 14 April 2011 - 06:01

Nancy:

Welkom thuis.

Geniet van de periode die komen gaat.

Lekker genieten van jullie eigen huisje en spulletjes.

Groetjes Nancy

• 14 April 2011 - 06:01

Jack:

There's no place like home!!!
    Fijn dat jullie weer thuis zijn, en dat jullie de "gewone"dagelijkse dingen weer kunnen gaan doen.

• 14 April 2011 - 06:50

Nicky:

naar de kapper!? hij hefet zo'n mooi haar. stuur Danny maar naar de kapper voor een scheerbeurt.
    Haha
    Heerlijk dat jullie weer thuis zijn.
    en het laatsst stukje avontuur komt ook helemaal goed.

liefs

• 14 April 2011 - 07:05

Nico, Loes & Siem:

Welkom thuis!!! Geniet :-)

• 14 April 2011 - 08:14

Ariëlle:

Oh fijn!!!! geniet van alles....
    Liefs

• 14 April 2011 - 08:46

De Gemertjes:

Welkom Thuis!!!
    Heerlijk weer in je eigen bedje slapen en alle mensen weer terugzien die jullie gemist hebben.
    Rust maar lekker uit en geniet er maar van om op je eigen stekkie te zijn.
    Daarna komen we jullie wel opzoeken.

En Janice hartelijk dank voor alle verhalen die je zo mooi geschreven hebt. Je kan wel een boek gaan schrijven.

Veel liefs en xjes,

• 14 April 2011 - 09:07

Nieke:

Dag lieverds,

Welkom thuis!!!! Wat zal het een enorme opluchting zijn om weer in jullie eigen huis te zijn met je eigen spulletjes en weer lekker in je eigen bed slapen.

Fijn om te horen dat Jayden het zo goed doet en zo blij is om weer thuis te zijn.

Kom even lekker tot rust op jullie eigen stekkie en geniet van het weer lekker thuis zijn!

Heel veel liefs Nieke

• 14 April 2011 - 10:07

Jessica:

Gelukkig, you"ve made it!!!

Geniet van iedereen om jullie heen en van jullie eigen huisje maar vooral van elkaar!!
    Gelukkig word het weer ook beter!!
    x Jessica.

• 14 April 2011 - 10:58

Wendy Vervlossen:

Lekker hoor eindelijk weer thuis!!
    Even bijkomen en lekker genieten.

• 14 April 2011 - 12:44

Coby:

Ben blij dat het allemaal goed verlopen is, en nu maar lekker gaan genieten met zijn 3-tjes in het vertrouwde Eindhoven.
    groetjes John en Coby

• 14 April 2011 - 13:38

Bert, Mijs En Willem:

Oh wat heerlijk om te lezen dat jullie weer lekker THUIS zijn...geniet van iedereen om jullie heen...

Veel liefs van ons

• 14 April 2011 - 14:04

Ellen:

Hey Janice , Danny en Jayden,

Wat heerlijk dat jullie weer goed en wel veilig thuis zijn. Weer heerlijk genieten in jullie eigen huisje. Blij dat het met Jayden toch nog goed gekomen is.

Heel veel liefs en succes nog,
    Knuffels en groetjes.

• 14 April 2011 - 18:00

Silvia:

Home sweet home... Heb inderdaad veel aan jullie gedacht of jullie naar huis zouden mogen. En ja, het is gelukt!!! Echt super, geniet van alles wat normaal was en nu weer zo speciaal.
    Dikke kus en tot snel!!!

• 14 April 2011 - 18:41

Jose En Ronald:

heel veel geluk verder hier in jullie vertrouwde omgeving met veel lieve mensen om jullie heen.
    groetjes jose en ronald

• 14 April 2011 - 19:50

Hellen Markgraaff:

Heej, geweldig nieuws dat jullie weer veilig terug zijn in Nederland. Home Sweet Home...geniet ervan en van je dierbaren om je heen en je eigen vertrouwde omgeving...heel veel geluk toegewenst!
    Warme groetjes van Hellen en Joran

• 14 April 2011 - 20:40

Wilco Jansen:

Heel fijn dat jullie weer thuis zijn.

Doe lekker rustig aan en geniet maar weer lekker van jullie huisje en van familie die jullie een hele tijd niet gezien hebben.

gr

wilco en rianne

• 14 April 2011 - 22:08

Adriënne:

lieve mensen, THUIS, wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!!!
    x Adriënne

• 15 April 2011 - 07:48

Rutger Jesse:

Gefeliciteerd met jullie thuiskomst! Een zwaar avontuur vol ups en downs. Het 'up' zal zegevieren!!!

• 15 April 2011 - 13:45

Bertie:

We zijn blij dat jullie weer veilig thuis zijn. Lekker je eigen omgeving en spulletjes weer.
    Fijn dat Jayden het zo goed doet.
    Geniet van het lekkere weer van het weekend en van elkaar
    dikke kus
    Jack en Bertie

• 16 April 2011 - 17:22

IenZ Hair DeZign:

Hallo allemaal. Ik lees nu pas je blog. Leuk om te lezen wat ik vanmiddag gehoord heb. Zeker op het laatst, het kappersavontuur. Maar dat avontuur is goed gelukt! Makkelijker dan de rest denk ik. En ik vond het ook erg gezellig. Heel veel succes verder, en graag tot hoors en ziens.
    Geniet ervan, samen thuis. Veel liefs en groetjes Iene.

• 17 April 2011 - 06:53

Bart Vervest:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!!! geniet van alles, maar vooral van elkaar!!!!

groetjes,

Bart Vervest

• 17 April 2011 - 16:04

Joeri Nicolle & Kids:

hoi hoi

fijn om te horen dat jullie weer thuis zitten. Joeri sprak vorige week de moeder van danny die vertelde dat jayden ziek was, dus het was nog even spannend. Heerlijk moet het zijn voor jayden omna zo'n lange tijd zijn eigen spulletjes weer te zien. Natuurlijk geldt dat voor jullie ook. Tot gauw
    liefs fam van Hout

ps zijn benieuwd naar het nieuwe kapsel van Jayden