De uitslagen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jayden Hek - WaarBenJij.nu De uitslagen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jayden Hek - WaarBenJij.nu

De uitslagen

Door: jaydenvanhek

Blijf op de hoogte en volg Jayden

03 Juni 2011 | Nederland, Eindhoven

Beste lezers van ons blog,

Ik zal beginnen met het aller belangrijkste. De uitslagen van de onderzoeken van vorige week!
Vanochtend was het eindelijk zover, we kregen de uitslagen! en wat is het bericht?? HELEMAAL SCHOON!! De derde scan op rij, nu dus in totaal al 6 maanden schoon! We gaan door op dezelfde route want hij, we, doen het zo goed!!!
WOEHOE!!!!

De afgelopen weken zijn voor ons wisselend geweest. Veel emoties van de afgelopen maanden komen terug, en natuurlijk moet je ook weer met het heden bezig gaan. We moeten gaan werken en Jayden gaat weer naar het kinderdagverblijf!
Wat een aanpassingen allemaal! We zijn met onze neus op de feiten gedrukt in deze weken. Ons Jayden heeft nog veel in te halen..... Klimmen, klauteren, spelen met anderen en vooral wennen aan het feit dat papa en mama er niet 24/7 zijn. De eerste dagen op het kinderdagverblijf waren dan voor hem enorm moeilijk. (lees: voor papa en mama hartverscheurend)
Hij schreeuwde het uit als we weggingen en de eerste dagen heeft hij niet echt met de andere kindjes gespeeld, wilde niet in de groep (het kringetje) zitten en vooral natuurlijk niet echt eten. Allemaal hele normale en begrijpelijke dingen, en de gebruikelijke reacties waren dan ook: Och, dat is toch normaal, dat komt wel goed!! Ook met eten... Och dat komt wel goed....!!
Ja, en wat moet ik in de tussentijd dat het nog niet goed is gekomen???? Hoe moet ik hem leren dat een cracker met beleg echt lekkerder en beter is als een droge cracker?? Hoe leert hij een stuk fruit eten, als hij hem niet eens aan wil pakken??? En ga zo maar door.
We hebben inmiddels contacten gehad in Eindhoven in het ziekenhuis en zij gaan ons helpen een plan van aanpak te maken hieromtrent....
De logopediste heeft gekeken naar zijn mondmotoriek (hoe hij eet) en daar is niets mis mee, maar hij snapt alleen niet waarom hij moet kauwen. Dus dat maakt dat hij te grote brokken doorslikt en dat zijn arme maagje denkt...: "Dat krijg ik niet weg" en daardoor gaat hij spugen..... Wederom een negatieve ervaring met eten...
Maar goed, langzaamaan maken we goede sprongen vooruit.
De hoeveelheid sondevoeding is gehalveerd.
Hij doet het goed op het kinderdagverblijf en huilt alleen nog maar bij ons vertrek.
Verder is het een vrolijk ventje, dat nu al de liedjes van het dagverblijf kent...!!! (na 5 dagdelen te zijn geweest) Dansen en zingen zijn nog steeds zijn favoriete dagelijkse bezigheden.
Hij heeft genoeg energie en gaat experimenteren met de mogelijkheden van zijn lijfje!! Heel erg leuk. Het praten gaat met sprongen vooruit. Kortom, wij zijn trots, blij en gelukkig, en ook die laatste opstakels gaan we overwinnen!!
Wij zijn weer begonnen met halve dagen te werken en ook dit is voor ons prettig. We hebben het gevoel langzaam weer terug te komen in de maatschappij en weer normale mensen te worden!! Heerlijk! Ons Jayden is gek op water, en dat is met dit weer dan ook dagelijks feest voor hem!
Hij is graag buiten en kijkt gelukkig vrijwel geen filmpjes meer. Af en toe moet Plop natuurlijk nog even voorbij komen op DVD, maar hij neemt genoegen met de muziek van Plop in de auto!! We mogen dan ook niet vertrekken voordat dit op staat!
Voor de toekomst is het zo dat hij de eeste 5 jaar onder controle zal staan. In het begin elke 3 maanden een urine controle, dit zal naarmate er goede uitslagen komen wel met langere tussenpozen gepland worden. Mochten wij in de tussentijd twijfels, vragen of wat dan ook hebben, dan kunnen we een afspraak maken en wordt hij de volgende dag onder de scan gelegd om te zien of er iets in het lijfje aan de hand is. Het belangrijkste uitgangspunt is dus dat hij lekker kind kan gaan zijn!! En wij vinden het heerlijk!

We willen dan ook iedereen bedanken die onze blog heeft gevolgd en zich daardoor betrokken heeft gevoeld. We hopen dan ook, aangezien dit de laatste blog is, dat iedereen die hem leest even een kleine reactie zal plaatsen, zodat wij kunnen zien hoeveel mensen daadwerkelijk onze blog lezen.!!!! We maken van deze site een boekwerk, en hoe leuk zou het voor Jayden zijn, dat hij over een aantal jaren kan lezen welke mensen allemaal mee hebben geleefd met ons als gezin!!

Nogmaals enorm bedankt, en mailtjes kunnen jullie richten aan jaydenvanhek@hotmail.com mochten mensen willen weten hoe het ons vergaat!

Heel erg bedankt en vele gezonde groetjes van het gezinnetje van Hek.

• 03 Juni 2011 - 14:44

Aart Schinkel:

Ik ben heel blij dat het goed gaat met Jayden! Succes met het leren eten en zing maar lekker veel, dat is goed voor je longen en je vrolijkheid!

• 03 Juni 2011 - 15:02

Wendy Vervlossen:

Super om te lezen dat de eerste stappen naar het "gewone" leventje weer genomen zijn!! Zeker te weten dat dit ook weer helemaal goed gaat komen.
    Leuk om hier voor jullie en Jayden een boekwerk van te maken.

Heel veel liefs van Wendy Vervlossen
    (als Jayden zich over een paar jaar mocht af vragen wie ik ben; ik ben bij jou thuis als kinderverpleegkundige geweest voordat je naar Amerika ging. We zijn samen onder andere naar het park en de speeltuin geweest, ook met mij heb je Plop films gekeken en het tandenpoets-liedje natuurlijk)

• 03 Juni 2011 - 15:09

Nancy:

Hoi Hoi
    Geweldig te lezen dat Jayden helemaal schoon is op naar een gezonde toekeomst.Ik wens jullie heel veel geluk en heel veel plezier geniet er samen van.Voor jayden heel veel speelplezier en voor mama en papa genieten van het mooie kind dat jullie hebben.
    Heel veel liefs Nancy , marcel en Kim

• 03 Juni 2011 - 17:52

Manfred Noor Tessa:

Hallo Danny, Janice & Jayden,

Wat fijn om te lezen dat de uitslagen goed zijn en dat Jayden helemaal schoon is, daar doe je het tenslotte voor.

Natuurlijk heeft het de tijd nodig voordat hij ook weer gewend is aan z'n omgeving en eetpatroon.

Daarom willen we jullie heel veel sterkte en succes wensen om jullie gezinsleven weer op de rails te krijgen.

Groetjes en een dikke kus van ons!

• 03 Juni 2011 - 17:56

Manfred NoorTessa:

Hoi allemaal,

Wat een supergoed nieuws weer. Wij zijn heel blij dat het met Jayden goed gaat. En met jullie ook steeds weer een beetje beter.

Hopelijk gaat Jayden ook wat beter eten en heeft de aanpak van het cze het gewenste resultaat. We weten uit ervaring hoe frustrerend het kan zijn als een kind niet wil/kan eten. (In cze kon Tessa niet verder geholpen worden, was bij psycholoog onder behandeling maar ondanks zeer goede adviezen lost het het probleem niet op. Tessa wordt inmiddels doorgestuurd naar het eetteam van Blixembosch. Hopelijk geeft dit een iets beter resultaat... Gelukkig gaat het de laatste 4 wkn met eten steeds beter, maar we weten hoe moeilijk het is).

Heel veel geluk en geniet ze van die kleine, maar o zo belangrijke dingen.

Groetjes,
    Noortje, Manfred, Tessa, 'Fritske'

• 03 Juni 2011 - 17:56

Klavertje4 :

Hey hey,
    Kei mooi!! Beter nieuws is er niet.
    Fijn dat het "gewone"leven weer op de rit komt.Kom maar snel een keer spelen met Robin op de tampoline

-x- van Nico, Agnes, Robin en Stijn

• 03 Juni 2011 - 18:15

Huub En Ilma:

HIEP HIEP HOERA gelukkig dat het allemaal goed is verlopen en dat alles goed gaat,wij zijn daar heel blij mee dat jayden het zo goed doet. groetjes van huub en ilma

• 03 Juni 2011 - 18:31

IenZ Hair DeZign:

Nou Janice, ik denk dat jij wel weet dat ik jullie volg, maar ik wilde toch even een reactie plaatsen. Want zulk geweldig nieuws is de moeite waard om te reageren.
    Fantastisch, heel fijn om te lezen.
    ik wens jullie het allerbeste, en ik hoop jullie nog heel vaak in goede gezondheid te zien en te spreken.
    veel groetjes Iene Teunissen.

• 03 Juni 2011 - 18:44

Charlotte Cramer:

Wat een fantastisch nieuws! Ik heb jullie al die tijd natuurlijk in spanning gevolgd en ben zo blij te horen dat het nu de goede kant op gaat! Ik wens jullie alle goeds toe voor de toekomst!

Heel veel liefs Charlotte

• 03 Juni 2011 - 20:13

Nicky:

lieve Jayden, Janice en Danny,
    Vanaf het eerste moment dat we hoorden dat Jayden ziek was, was ik er van overtuigd dat alles goed zou komen (oke, tijdens amerika heb ik 5 seconden paniek gehad, wat moet ik zeggen als jullie met slecht nieuws terug komen?!, maar toen wist ik alweer dat dit nooit zou gebeuren en was de paniek snel weer weg). Ik ben blij dat ik eindelijk (weer) gelijk heb gekregen.
    Diep respect hoe jullie je alle drie door deze hel hebben gevochten en steeds maar weer de schouders eronder hebben gehouden of opnieuw gezet. Jullie zijn geen moment uit mijn gedachten geweest en denk dat dat ook nog wel even gaat duren.
    Ik hou van jullie en ben super trots op de kleine grote prins.

dikke kus

• 03 Juni 2011 - 22:07

Majo:

Wouw! Helemaal te gek! Jay! Je bent een stoere knul dat je het zo ver hebt geschopt!! En die papa en die mama zijn het goede voorbeeld voor jou! Wat een vechters hè?!
    Knap hoor samen! Petje af!

• 03 Juni 2011 - 22:12

Bertie:

GEWELDIG we zijn ontzettend blij met deze fantatische uitslag.
    Fijn om te horen dat jullie weer een beetje terug(kunnen) keren naar het allerdaagse gebeuren.
    We spreken elkaar weer snel
    dikke kus van ons
    Jack en Bertie

• 04 Juni 2011 - 06:54

Sander Van Brunschot:

He hallo familie van Hek.

Geweldig om te lezen dat het jullie goed gaat.
    Veel voorspoed gewenst! Hoop jullie binnenkort te zien.

Groeten, Sander.

• 04 Juni 2011 - 07:38

Michel:

Fijn om te horen dat de zware tijd niet voor niets is geweest! Hopelijk vinden jullie snel jullie draai weer en dat Jayden zich snel weer helemaal thuis voelt!!! Succes,
    liefs Michel

• 04 Juni 2011 - 07:50

Joke Kleine Deters:

Geweldig, dat het nu goed gaat met het kleine manneke.
    En fijn, dat voor jullie het ( normale )
    leven alweer een beetje vertrouwd voelt.
    Ik wens jullie heel veel geluk en ik hoor wel van Ellen, hoe het allemaal verder gaat.
    Heel veel groetjes

• 04 Juni 2011 - 09:32

Hetty Harmsen:

Lieve Janice, Danny en Jayden,
    Wat een fantastische bericht, er gaat zeker voor Jayden een wereld open met al dat buitenspelen en waterpret en spelen met de andere kindjes. Voor de toekomst wens ik jullie verdere vooruitgang toe, zodat jullie allen een zonnige toekomst hebben. Dank jullie dat ik met jullie mee heb mogen leven via dit blog en maak maar een heel mooi waardevol aandenken voor Jayden (en voor jullie) over deze periode.
    Liefs van Hetty

• 04 Juni 2011 - 09:49

De Gemertjes:

Gefeliciteerd met het goede nieuws.
    Toch heerlijk om dit goede nieuws in Nederland te ontvangen.
    Ja, ja en weer lekker in het normale leventje komen. Weer gaan werken en dan ook genieten van je vrije tijd.

Bedankt voor de mooie verhalen die soms wel hartverscheurend waren en het enige wat we konden doen was een ondersteunend berichtje sturen. Maar we hopen dat dit jullie ook wel een beetje kracht heeft gegeven om door te vechten, want dat hebben jullie zeker gedaan.
    Heel veel geluk saampjes en geniet van elkaar.

Groetjes en xjes,

Boy, Shirley, Sharon en Ashley

• 04 Juni 2011 - 10:58

Ellen En Roy:

Hoi,

Proficiat met dit geweldige nieuws. Fijn dat het nu allemaal weer goed gaat en dat Jayden eindelijk van zijn kindertijd kan genieten. Geweldig hoe jullie dit als gezinnetje zo goed doorstaan hebben. En nu maar heerlijk genieten van het gewone gezinsleven.
    Heel veel liefde, gezondheid en geluk voor jullie gezinnetje.

Liefs en dikke knuffels,
    Oom Roy en Ellen

• 04 Juni 2011 - 11:33

Michel En Silvia:

Echt super goed nieuws! Ben zo blij voor jullie. Hopelijk was Amerika echt de afsluiter van de moeilijke en zware periode. De nasleep zal ook niet altijd makkelijk zijn, maar ik hoop dat Jayden zich snel weer helemaal thuis voelt hier en alle tijd inhaalt! Geniet van jullie mooie gezinnetje, jullie hebben het echt super gedaan.
    Liefs Michel en Silvia

• 04 Juni 2011 - 12:27

Nieke:

Dag lieverds,

Uiteraard ook bij jullie laatste blog een reactie.

Ik ben zo blij en ontroerd bij het lezen dat Jayden nog steeds schoon is! Wat een fantastisch nieuws!

Het is ook fijn om te lezen hoe het nu verder met hem gaat op het dagverblijf en uiteraard hoe het jullie tweetjes vergaat nu je weer aan het werk bent etc.

Ik ben heel blij voor jullie dat alles de goede kant op gaat. Het is jullie zo gegunt.

Heel veel geluk en gezondheid gewenst jullie drietjes!

Heel veel liefs van Nieke

P.s. Janice, er schuilt een ware columniste in jou! Je hebt gedurende heel deze reis heel goed over weten te brengen hoe jullie leven er daar uit zag, wat jullie voelde en beleefde en hoe alles er voor stond. Mijn complimenten dat je dit zo hebt kunnen verwoorden. Het zal straks alles bij elkaar een zeer goede bundel vormen waar Jayden later nog veel aan zal hebben. Heel goed gedaan meid!

• 04 Juni 2011 - 20:16

E. Meijer:

Wat een geweldig nieuws om te lezen dat Jayden helemaal schoon is. Nu kunnen jullie gaan starten met het "gewone" leven. Geef jezelf ook de tijd om de afgelopen periode te verwerken, zodat jullie het een plekje kunnen geven. Dat is heel belangrijk hoor en trek je daarbij niks aan van wat je omgeving vindt.
    Jullie manneke is erg veerkrachtig en laat op een korte tijd zien, dat hij al best zijn draai heeft weten vinden op het kinderdagverblijf. Dat jullie zo trots op hem zijn kunnen we ons goed voorstellen.
    Lieve Janice, Danny en Jayden, we waren heel vereerd jullie gebeurtenissen te mogen lezen. We zullen jullie mooie en ontroerende verhalen missen. Maar dit is ook een goed teken. We wensen jullie een gelukkige en vooral een gezonde toekomst toe.

Liefs Engelbert, Winanda, Ian en Lindsey

• 04 Juni 2011 - 20:54

Jerry En Anita:

Wij zijn trots op jullie alle drie Heel veel liefs en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van ons allemaal . Fam Vermeer. '

• 05 Juni 2011 - 09:01

Nicole Van Dijk:

Lieve Jayden, Danny en Janice,

Wat geweldig dat er goed nieuws is in deze laatste blog. Ik heb jullie gevolgd en moet zeggen dat ik er behoorlijk vaak stil van ben geweest. Het is niet niks wat jullie hebben doorstaan, maar jullie kunnen trots zijn op elkaar.
    Ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe, maar dat moet wel lukken lijkt me.
    Een hele dikke knuffel, Nicole

• 05 Juni 2011 - 11:05

Yvonne Smits:

Hey Jayden,
    Wat super zeg dat alle uitslagen en alle scans goed en schoon zijn!!!
    We hebben erg met jullie meegeleefd en werden iedere keer weer stil van alle ellende jij mee moest maken.
    Ik wens jullie het allerbeste!!

X Yvonne

• 05 Juni 2011 - 19:11

Joeri Nicolle & Kids:

hoi schatten,

we hadden jullie nieuws al telefonisch ontvangen, maar nogmaals wat geweldig. Maar nu weer verder in het normale leven en de dagelijkse dingen weer oppakken. zal inderdaad niet makkelijk zijn. heel veel succes en geniet van elkaar. tot gauw

liefs joeri, nicolle bo en sjors

• 05 Juni 2011 - 20:55

Hellen Markgraaff:

Heej Kanjers,..

Sorry voor de late reactie, want mijn pc had kuren... We vinden het geweldig om te lezen hoe goed het nu gaat met jullie, met Jayden.
    Wij wensen je dan ook heel veel geluk toe tot de sterren aan de hemel en weer terug...zoveel Geluk wat je maar wensen kunt. Misschien zien we je nog wel eens...
    Hou je haaks en heel veel lieven warme groetjes uit Geldrop van Hellen xxx en Joran....Dag Kanjer !

• 06 Juni 2011 - 06:55

Marjolein De Goede:

Zo'n klein mannetje, die zo'n grooooooote prestatie heeft geleverd! Daar kan iedereen trots op zijn. Geweldig nieuws! En nu, vooral samen met papa en mama van alle gewone dingen gaan genieten.

• 06 Juni 2011 - 11:48

Ariëlle:

Wat een geweldig nieuws en heerlijk dat het 'gewone' leven met 'gewone' blauwe plekken mag gaan beginnen!!!
    En Jayden: wat ben jij een KANJER!!! en wat zijn jouw ouders KANJERS!!! geniet en hopelijk tot gauw!
    Dikke kus

• 06 Juni 2011 - 12:12

Brigitta:

Hai Janice, Danny en Jayden,
    Wat een geweldig nieuws. We kennen elkaar niet maar de tranen lopen over mijn wangen. Weet wat jullie meegemaakt hebben en wat jullie en jullie Jayden heeft moeten ondergaan! Wij wensen jullie heel veel geluk, liefde en vooral gezondheid. Geniet van elkaar! liefs.
    www.stichtingjayden.nl

• 06 Juni 2011 - 13:34

Bart Oud Collega Bdc:

ik hoop dat het voor jullie altijd goed mag blijven gaan na wat jullie meegemaakt hebben ik wens jullie veel geluk toe in de tijd die nog komen gaat gr bartje

• 06 Juni 2011 - 17:03

Simone:

Jeetje de strijd gewonnen, wat ongelofelijk sterk van Jayden en papa en mama! Jullie zien er geweldig goed uit op de foto. En welkom terug...
    Heel veel groetjes Simone (& Rob ;-)

• 06 Juni 2011 - 19:36

Enza:

geen woorden voor, ben zooo blij voor jullie!!! Janice, ik was ook zo blij met je smsje, het allerallerbeste nieuws!
    Nu weer langzaam terug het 'gewone leven' in, ik realiseer me dat dat nog niet zo eenvoudig is. En ik snap ontzettend goed dat 'komt wel goed' niet altijd zo voelt. Maar gelukkig weten we dat Jayden deze aanpassingsfase nodig heeft en dat het hem zeker zal lukken.
    Dank voor alle blogjes en wat heerlijk dat je er een eind aan kunt breien. We houden contact,
    veel liefs
    Enza

kus aan dat bijzonder mooie mannetje van je..

• 06 Juni 2011 - 20:21

RMCD.:

Hey buurtjes,

Toch nog een laatste reactie op jullie blog. TOP te lezen.... al 6 maanden schoon. En dan het lachen van Jayden wat we horen als hij in de tuin staat te spelen. Super. De inhaalslag wordt gemaakt en binnen afzienbare tijd staan jullie op de plaats waar jullie eigenlijk al hadden moeten staan. LEEF HET LEVEN EN GENIET. Na iedere nacht wordt het toch weer licht !!!

Houdoe. RMCD.

• 07 Juni 2011 - 22:22

Rob Van Dommelen:

Hè beste mensen fijn om te zien dat jullie het leven weer oppakken hoop dat er ook een fijne toekomst aan komt voor jullie.
    Het was mooi om jullie belevenissen te lezen en soms werdt je weer even met je neus op de feiten gedrukt en zie je aan jullie gezinnetje wat echt belangrijk is in het leven.
    Nogmaals bedankt hiervoor.
    En Jayden ik hoop dat als je dit later nog eens leest je je beide ouders een dikke knuffel geeft want jij kunt zeggen dat je 2 hele fijne ouders hebt die heel erg veel van je houden.

Groet Rob (die rossige van het restaurant witte dame tijdens de Dutch Design Week) GELUK

• 08 Juni 2011 - 21:27

Adriënne:

Hoi
    Wat een geweldig nieuws! Ik heb bewondering voor jullie moed en doorzettingsvermogen!!
    Alle goeds voor jullie en tot snel
    x Adriënne.

• 09 Juni 2011 - 08:53

Nico, Loes & Siem:

Welkom terug!
    Jeetje, wat zijn jullie toch ongelooflijke kanjers!!
    Jayden, wat mag je nog veel leuke dingen gaan ontdekken, geweldig. En papa & mama mogen lekker van jou genieten, wat willen we nog meer!?
    De komende jaren zal het vast nog spannend blijven, maar ik hoop dat jij daar niet zoveel last van hebt. Zorgen zijn voor papa & mama, spelen is voor jou!
    En mama, fijn dat je weer terug bent op de KIB.
    Liefs

• 10 Juni 2011 - 09:26

Nicole:

Wat een super goed nieuws! Ben zo trots op je hoe jullie je er door heen hebben geslagen! ook vond ik het fijn om de verslagen te lezen, zodat ik wist hoe het ging! Vanaf nu houden we in ieder geval contact via hyves. En misschien kun je binnenkort wel bij de kinderkamer in Eindhoven, dan zie ik je weer! Eens kijken hoe groot je in real life bent geworden!
    Ik wens jullie heel veel geluk en gezelligheid toe voor de toekomst!

Hele dikke kus van mij

• 10 Juni 2011 - 11:09

Harry Van Reenen :

Heel veel succes met jullie verdere traject, ik heb Yaden een beetje leren kennen door Vannessa, en ben ontzettend blij voor jullie dat het zo goed met hem gaat, wees trots op hem.

• 12 Juni 2011 - 16:47

Henriette:

Wij zijn zo blij dat het goed gaat met Jayden en ook voor jullie
    En fijn dat jullie weer terug in het ritme zijn.
    Jullie zijn kanjers alledrie.
    Wij zijn op vakantie geweest ,vandaar deze late reactie.
    Heel veel groeten van Henriette xx en Peter

• 14 Juni 2011 - 19:42

Evelien Huising:

Hoi Kanjers!
    Goed gedaan! Wat een mooie berichten! Wij houden contact.

Liefs, Evelien

• 16 Juni 2011 - 19:59

Jose En Ronald :

sorry voor de late reactie maar wij zijn er even tussenuit geweest.
    heel erg fijn dat het zo geweldig gaat met jayden.
    ik heb het heel erg fijn gevonden om alles te lezen wat jullie afgelopen maanden hebben meegemaakt (de goede en de slechte ervaringen).
    het is fijn om nu te horen dat alles niet voor niets is geweest en dat er nu weer goede berichten zijn.
    groetjes van ons (ook al hebben jullie ons nog nooit gezien) en bedankt dat wij alles hebben mogen volgen en dus zodoende met jullie mee konden leven

• 06 Juli 2011 - 12:50

Jessica:

Wat een geweldig nieuws allemaal!
    En wat een obstakels hebben jullie allemaal overwonnen!
    Nu proberen het gewone leven weer op te pakken, dat zal vast niet mee vallen maar na wat jullie de afgelopen tijd is gelukt, zal dit zeker ook gaan lukken. Geniet van Jayden en van elkaar en geef de kleine man een dikke kus van me!

X Jessica.

• 01 Mei 2012 - 10:33

Martijn:

Wouw... 1 op 5! Gelukkig! We zijn nu een hele poos verder, gelukkig geen nieuwe blogs dus zal alles wel goed gaan!

Geluk,

Martijn