Onze weken thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jayden Hek - WaarBenJij.nu Onze weken thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jayden Hek - WaarBenJij.nu

Onze weken thuis

Door: jaydenvanhek

Blijf op de hoogte en volg Jayden

30 April 2011 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal,

Inmiddels zijn we al ruim twee weken thuis en het is heerlijk!!!
Lekker ons eigen ding doen, en weer ons sociale netwerk om ons heen hebben.
Nog steeds doet ons Jayden het erg goed. Morgen moet hij starten met de laatste 2 weken medicijnen. Maar hierin verwachten we totaal geen problemen.
We zijn vorige week in Nijmegen geweest op controle, en zoals verwacht was de oncoloog meer dan tevreden.
Ons Jayden doet het geweldig.
We hadden nog even een kleine discussie over hoe de scans uitgevoerd moesten worden, want een narcose leek hen niet nodig voor de PET-scan.... Nou, lijkt me wel.... 60 min stil liggen voor onze 2,5 jarige lijkt me geen optie....
En de beenmergpunctie was ook niet nodig omdat Jayden toch altijd schoon is geweest in het beenmerg....
Nou, lijkt me wel... Aangezien dat als niet alles verloopt zoals Philadelphia dat wil, wij de pineut zijn om in het vliegtuig te stappen die kant op.... Laten we ons maar gewoon even aan de regels houden en alles doen wat zij willen, en hoe we het daarna doen, mag ter discussie staan.....
Waarschijnlijk is deze mama wederom niet de makkelijkste of de meest populaire, maar laat me dat nu helemaal niets uitmaken.... Wij willen het zo en NIET anders!!!
Akkoord!!
De scans zijn gepland voor de laatste week van mei, en jullie zullen begrijpen dat we jullie daar uiteraard over gaan berichten. We willen daarna ook afsluiten met het bijhouden van het blog.
Natuurlijk kunnen wij ons voorstellen dat mensen over een tijd willen weten hoe het is... Laat ons dit dan weten via een mailtje. Het emailadres waar mensen naartoe kunnen mailen is dan:
jaydenvanhek@hotmail.com.

Groetjes van ons!!

• 30 April 2011 - 06:03

Nico, Loes & Siem:

Fijn om te horen dat het goed gaat!
    En tja, helaas heb je inmiddels wel geleerd dat je nou eenmaal niet altijd 'ja' en 'amen' tegen meneer/mevrouw de dokter hoeft te zeggen. Goed bezig mama!
    Leuke foto's trouwens van jullie mannetje, echt een hele kerel zo.
    Zie je binnenkort wel weer op de KIB! (hopelijk heb je er een beetje zin in?)
    Liefs

• 30 April 2011 - 09:16

Michel:

Goed om te lezen dat de dingetjes weer lekker huiselijk zijn, paaseitjes zoeken met de familie. Helemaal geweldig natuurlijk dat het met Jayden goed gaat!!! Goed zo Janice, gewoon vasthouden aan het plan en die onderzoeken gaan dus gebeuren!!
    Geniet van het thuis zijn, liefs Michel

• 30 April 2011 - 09:25

Wendy Vervlossen:

Lekker hoor weer thuis genieten, de foto's spreken voor zich!! Wat heeft Jayden toch weer snel een bos haar gekregen! Je hoeft ook helemaal niet de makkelijkste en populairste te zijn, als het maar goed gebeurt toch?!

• 30 April 2011 - 12:13

Ellen:

Hoi Janice,Danny en Jayden,

Wat geweldig dat het allemaal zo goed gaat met Jayden. Nog even de laatste loodjes, maar ook dat zal zeker lukken.Heerlijk om weer thuis op je eigen stekkie te zijn en je familie en vrienden weer om je heen te hebben.Wat zijn dat leuke foto's van Jayden, echt een geweldig lief manneke met een mooie bos haar.
    Sterkte nog de laatste weken.

Liefs en een knuffel,
    Ellen

• 01 Mei 2011 - 00:08

De Gemertjes:

Ja lekker weer op eigen honk.
    We komen snel bij jullie aan hoor. Nu nog ff druk maar binnenkort zien je ons wel.

• 01 Mei 2011 - 01:47

Marleen:

Hee Janice,

Wat leuk om de foto's te zien! Jullie terugker heeft jullie zienersoog goed gedaan! Fijn om te zien!

Take care!

• 01 Mei 2011 - 05:33

Manfred Noor Tessa:

Hoi Danny, Jamice & Jayden,

Fijn om te zien en te lezen dat jullie die draad weer goed hebben opgepakt, leuke gezellige foto's!

Kan me heel goed voorstellen dat je al zolang voor Jayden z'n leven vecht er alles doet om onnodige risico's uit te sluiten.

Heel veel succes, vooral in de laatste week van mei en we hopen dat Jayden er helemaal bovenop komt!

• 01 Mei 2011 - 15:22

RMCD.:

Hey buurtjes,

En 't wordt zomer............ De zon schijnt weer volop voor jullie. Complimenten hoe jullie het hebben gedaan. (en uiteraard nog doen). Daarvoor worden/zijn jullie beloond. Kijk maar eens hoe jullie kanjer er uitziet. Hollands welvaren.

Vanaf nu doen wij het ook "live" en zal dit ons laatste bericht zijn op jullie blog.

Houdoe !
    RMCD.

• 06 Mei 2011 - 20:47

Marleen:

Hee Janice!

Bedankt voor je reactie op ons blog! We schieten op dit moment van totaal leeg naar absoluut genieten. Niks heeft de overhand dus het is wel wat vermoeiend! Maar gelukkig hebben wij nu veel mooi weer en leven dus ook veel buiten! Scheelt denk ik een heleboel met de winter! We zijn bijna over de helft! Gaat gelukkig best snel! We gaan daarna nog wel even genieten van een welverdiende vakantie door de States! Daar kijken we erg naar uit! Maar daarna lekker weer naar Nederland en daar weer een redelijk gewoon leven leiden! Hoe ziet jullie zkh leven er nu uit? Wat moet er nu nog allemaal gebeuren? Heeft J nog medicatie? Gaat de PAC eruit? Hihihi.... je ziet het, ik ben erg benieuwd!

Dikke kus uit Philly!

• 14 Mei 2011 - 09:41

Hellen Markgraaff:

Heej, hallo daar...
    Sorry voor de late reactie, flink de griep gehad en daarna even er tussen geweest naar de Ardennen. Fijn om te lezen dat het goed gaat en dat jullie genieten van gewoon lekker thuis zijn. Misschien kom ik jullie nog wel eens ergens tegen.
    Zoals toen in het centrum van Geldrop..was even overdondert en erg verrast jullie daar te zien.
    Hou je haaks en heel veel geluk toegewenst...groetjes van Hellen en Joran