De laatste loodjes - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: jaydenvanhek

Blijf op de hoogte en volg Jayden

26 Maart 2011 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hallo allemaal,

Afgelopen woensdag is onze kleine man weer opgenomen voor de laatste antibody kuur.
Vandaag (dag 3) kunnen we zeggen dat het goed verloopt. Het enige waar hij "last" van heeft is koorts en vasthouden van vocht.
De bijwerkingen zijn dus minimaal. Hij slaapt gelukkig veel waardoor de tijd voor hem snel voorbij gaat.
Wij zijn bezig met het afsluiten hier en alles weer in werking stellen voor als we thuis komen.
Gelukkig is iedereen thuis bereid om ons te helpen en te komen halen op het vliegveld. Dan hoeven we niet te lang te wachten voordat we iedereen weer gaan zien.
Iedereen is heel erg blij dat we naar komen, en voor ons is het goed zo. We kunnen eindelijk ons normale leven weer gaan opbouwen. We zijn realistisch en weten ook dat we nog een lange weg te gaan hebben voordat alles weer enigszins weer normaal kan zijn. Maar we zijn wel blij dat we onze man geen pijn meer hoeven aan te doen, en dat hij eindelijk een normaal kindje kan zijn.
Lekker niet luisteren en klimmen en klauteren, zwemmen en spelen in een groot kinderspeelpaleis. Al deze dingen zijn voor hem onbekend (en ook voor ons). We kijken uit naar een kindje met veel energie, die geen zware behandelingen meer hoeft. Die lekker bij familie en vrienden kan uit logeren, zonder een hele planning te moeten maken welke medicijnen hij wanneer nodig heeft.
Weer werken en het kinderdagverblijf. Spelen met andere kinderen. Alle dingen die voor velen de normaalste zaak van de wereld zijn en voor ons al lange tijd niet meer.
Het zal zeker vreemd zijn en eng als we klaar zijn met behandelen. Klaar zijn met strijden en in de wachtmodus moeten zitten. Wachten en hopen dat deze verschrikkelijke neuroblastoom nooit meer terugkomt.
Dat is waarschijnlijk het moeilijkste van alles. Maar ook daar moeten we mee om leren gaan.
Voor nu: wij zijn blij dat we nog maar 2 weken en 2 dagen te gaan hebben. We zijn echt toe aan de dag dat ons vliegtuig naar huis vertrekt.
We willen alles netjes afronden en afsluiten voor ons vertrek en ook dat gaat ons lukken.
Emotioneel hebben we het op dit moment zwaar, maar ook dat is niet anders als alle andere maanden hieraan voorafgaand.
Wij houden ons staande en ook deze laatste loodjes kunnen wij dragen.

Voor eenieder een fijn weekend en tot blogs!

Liefs Danny, Janice en Jayden

• 26 Maart 2011 - 16:18

Buurvrouw Inge:

Jongens, jullie doen het hartstikke goed! Nog eventjes volhouden hè. Jayden is en blijft de grootste kanjer ooit! En het is bijna zover, lekker naar huis.
    Jullie voortuintje ((nou ja....tuintje, dat leuke plaatsje bedoel ik, haha....)) ligt er al spic en span bij, blinkt jullie straks tegemoet. Paul heeft zijn best gedaan, weg met de groene aanslag!

Fijn weekend ook voor jullie en tot gauw!

Groetjes,
    Inge

• 26 Maart 2011 - 16:46

RMCD.:

Hey buurtjes,

Nog twee weken en dan weer op Brabantse bodem. Voor je het weet zijn ook die 15 dagen weer voorbij. Een bewogen periode afsluiten en weer een frisse start beginnen.
    En nu jullie boef gaat klauteren, zwemmen, spelen en niet luisteren, moet hij toch ook een keer lekker poffertjes bij ons komen eten. Die afspraak staat !!!

Effe aftellen en we zien elkaar weer !

Houdoe RMCD.

• 26 Maart 2011 - 17:17

De Gemertjes:

Ja, ja het aftellen is al begonnen! Heerlijk weer bijna thuis. Lekker weer Lasagnette eten Danny, Hmm.
    En kom maar als jullie weer geaard zijn op Nederlandse bodem lekker bij ons Indisch eten. En voor die stoere bink van jullie allemaal feestdingen: snoep, chips, wprstjes, frietjes enz.
    Veel succes met de laatste lootjes en tot snel.

En bedankt dat we jullie zo konden volgen. Wat moeten zonder internet!!!

Veel liefs en xjes,

Boy, Shirley, Sharon en Ashley

• 26 Maart 2011 - 17:23

Nico, Loes & Siem:

Hey, wat fijn voor jullie om weer (bijna) bij al jullie lieve familie en vrienden te kunnen zijn! Wat zullen jullie verlangen naar jullie eigen huisje en eigen spulletjes...hoe goed mensen daar ook voor jullie hebben gezorgd.
    Jullie hebben het super knap gedaan en Jayden zal met jullie dan ook weer snel de draad op kunnen pakken en lekker kunnen gaan spelen en vooral...niet luisteren!! Dat je daar toch naar kan verlangen he.
    Tot snel
    Liefs

• 26 Maart 2011 - 18:02

Nicky:

he lieverds, houd nog even vol en we kunnen niet wachten tot jullie terug zijn.

liefs

• 26 Maart 2011 - 18:34

John & Yv Verlinden:

vanaf de zijkant gevolgd..............het blijft..........zonder woorden, sprakeloos.......enne Danny begin maar zovast te wennen aan de telefoon met.................goeiemorgen, u spreekt met holland banden¿¿:):):):)
    Ik (wij) zien je graag terug, want dat betekent toch dat het de goeie kant op gaat. ook jullie prettig weekend en vanacht een uurtje korter slapen hier....................tot gauwwwwwwwwwwwwww

• 26 Maart 2011 - 19:08

E. Meijer:

Wauw, net jullie verhaal gelezen en alle foto's nogmaals bekeken. Wat hebben jullie en jullie kleine man toch veel meegemaakt. Als we dan lezen hoe jullie hierin staan, petje af hoor!
    We wensen jullie heel veel sterkte toe met echt de laatste lootjes.

Liefs, Engelbert, Winanda, Ian, Lindsey

• 26 Maart 2011 - 19:36

Manny Noor Tessa:

Hey lieverds,

Wat een fijn vooruitzicht om eerder dan gepland naar huis toe te komen.

Fijn dat Jayden niet teveel bijwerkingen heeft.

En natuulijk zullen jullie het emotioneel zwaare hebben.

Heel veel sterkte en succes met de laatste loodjes.

Liefs en een dikke kus voor jullie alle 3!

• 27 Maart 2011 - 10:45

Enza:

lieve Janice,

wat verwoord je het toch weer allemaal goed en duidelijk. Ik kan me jullie opluchting maar tegelijkertijd ook angst zo goed voorstellen... (voor zover ik dat kan he..)
    Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden op de beste en mooiste manier die Jayden zich maar kon wensen en straks is er natuurlijk niet veel meer te 'doen' . Wij hopen allemaal met jullie mee op de allerallerallerbeste afloop denkbaar. Dat jullie mooie man maar heerlijk mag gaan genieten en inderdaad, weer de gewone dingen mag gaan doen! Hier in de buurt is een geweldig speelparadijs, daar moet hij ook maar eens een kijkje komen nemen...

heel veel liefs en een dikke knuffel, julie mogen bijzonder trots op jezelf en Jayden zijn..
    Enza

• 27 Maart 2011 - 11:21

Michel En Silvia:

Laatste kuur, laatste weken. Jullie zijn er bijna!!!
    Zet 'm op nog even.
    Op naar een positieve toekomst!

Dikke kus van ons

• 27 Maart 2011 - 12:58

Charlotte Cramer:

Heel veel succes nog met de laatste loodjes, gelukkig vallen de bijwerkingen mee! Wat fijn dat jullie snel weer thuis zijn en dan langzaamaan kunnen gaan proberen het 'oude' leventje weer op te pakken!

Liefs Charlotte

• 27 Maart 2011 - 15:14

Nijnsel:

hoi kanjers wij zitte al te wachten om jullie weer hier op brabantse grond te zien en dat we niet meer met de computer moeten praten maar zo weer kunne zeveren .wij vinden het knap wat jullie doen meer weten we niet meer we zien jullie wel hier in ons brabant houw doe xxxxxxx

• 27 Maart 2011 - 18:17

Wendy Vervlossen:

Heel veel succes daar de laatste weekjes en dan op naar huis, heerlijk!!
    Wat zal het super geweldig zijn om alle bekende mensen weer om jullie heen en in de buurt te hebben.

• 27 Maart 2011 - 20:11

Ariëlle:

Nog even en dan heerlijk thuis weer 'gewoon' mogen doen. Zover ik me er iets van kan voorstellen, lijkt me dat erg fijn. Nog even volhouden en dan is het zover! Dikke knuffel van ons

• 29 Maart 2011 - 10:49

Tante Nana:

Yoehoe! We kunnen gaan aftellen! En dan kunnen we jullie Kanjers weer zien. Hou nog even vol, jullie doen het zo goed.

Veel liefs Van Nana en Ome Ron

• 29 Maart 2011 - 19:11

Joeri Nicolle & Kids:

lieve schatten, ja het is bijna zover, nog even volhouden. jullie doen het fantastisch. we denken aan jullie en zien jullie gauw.

liefs fam van hout

• 30 Maart 2011 - 21:29

Adriënne:

Nog ff en dan echt naar huis samen met jullie bijzondere Jayden.
    Wat zijn jullie toch sterk geweest en wat hebben jullie veel doorstaan.
    Respect!!
    x Adriënne

• 31 Maart 2011 - 10:00

Wim Van Der Minne:

Bedankt voor de nieuwsbrievern zo ver.Ik heb niet elke keer gereageerd, maar ze wel gelezen. Mooi om zo op de hoogte gehouden te worden. Jayden ziet er al met al heel goed uit op de foto. sterkte met de laatste loodjes,

Met vriendelijke groeten

Wim van der Minne