Een gemiddelde week - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu Een gemiddelde week - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu

Een gemiddelde week

Door: jaydenvanhek

Blijf op de hoogte en volg Jayden

15 Januari 2011 | Verenigde Staten, Philadelphia

Sinds onze terugkomst uit New York is het eigenlijk allemaal heel goed gegaan hier.
Ons Jayden knapt met de dag op en ontwikkeld zich lekker zoals een peuter dat behoort te doen!
Hij kletst elke dag meer woordjes en maakt al bijna zinnen! Enorm genieten voor ons dus.
We zijn vorige week naar een speelhalletje geweest echt gericht op peuters en hij heeft zich daar dan ook prima vermaakt.
Je kunt goed merken dat hij dit soort dingen niet gewend is, want klimmen en klauteren daar houdt hij niet van, of durft hij gewoonweg niet. Geeft niks, komt wel!!
We kunnen nu tussendoor ook meer van dit soort dingen doen, waardoor hij meer kind kan zijn.
Hij leert zoveel van de alledaagse dingen en ziet vliegtuigen uit in de verte aankomen. Dit vindt hij helemaal geweldig. Hij zegt dan ook altijd: Owww, da's een mooie!!
(mama heeft dan het vliegtuig nog niet eens gezien)
Alles wat vliegt is interessant en heet of een "kogel" (lees vogel) of een "flieluig" (lees vliegtuig).
Hij vindt boekies lezen helemaal leuk, maar altijd kabouter plop op de achtergrond, op de dvd speler. Dansen en zingen zijn zijn favoriete bezigheden! Hier begint hij dan ook al in alle vroegte mee. "Mama, mama, Bob uh bouwe, kunne make" Hahahaha. Net zolang tot mama ook wakker is en dan maar weer eens komt uitleggen dat het pas 5 uur is en mama echt nog even moet slapen. "Oww, ok mama plapen" Ja, mama moet echt nog even slapen schat.
Dan valt hij wel weer voor een paar uurtjes in slaap om me een paar uur later op dezelfde manier te wekken. Erg gezellig en je wordt dan ook wel (meestal) met een glimlach wakker.
Van de week zijn we weer even bij Pat en Anna op bezoek geweest. Hebben we lekker meegegeten en kregen we weer een auto vol spullen mee naar huis. We hadden helaas op de terugweg een sneeuwstorm waar we doorheen moesten maar zijn heelhuids thuisgekomen.
Op die avond zat ons Jayden zijn sonde verstopt en dus konden we de volgende ochtend weer naar het ziekenhuis om een nieuwe te laten plaatsen, want dat gaat deze mama echt niet zelf doen....
Gelukkig konden we meteen de afspraak die we eigenlijk vrijdag hadden op de woensdag doen, dus hoefde we niet meer terug. Hij was goedgekeurd en we zouden op maandag kunnen starten met de derde kuur, de spuitjes onder de huids en dan op woensdag de opname om op donderdag te starten met de antibody.
Op vrijdag echter werd hij ineens verkouden en heb ik toch maar even overleg gepleegd. Er is besloten om de kuur een week uit te stellen om niks te riskeren. Dus een weekje extra rust....
Vandaag is ons Stees veilig en wel geland, en Danny heeft haar opgehaald, omdat ons Jayden en ik op de eerste hulp zaten. Hij had namelijk veel oorpijn en ik dacht dat het wel eens een oorontsteking zou kunnen zijn.
Gelukkig (na 3 uur wachten) bleek het nog geen ontsteking te zijn, maar het zag wel rood van binnen en was wat pussig, maar ter bescherming maar wat oordruppels om erger te voorkomen. Om 18.30u waren we weer thuis. Ons Stees had meteen het ziekenhuis gezien. We hebben lekker een pizza gehaald en nu liggen ons mannetje en mijn zussie lekker op 1 oor!
Hopelijk deze week nog wat leuke dingen gaan doen met z'n viertjes, want het is toch wel erg fijn om mijn zussie hier te hebben bij ons!

Liefs van ons uit Philly

• 16 Januari 2011 - 08:43

Henriette:

Hoi Danny.Vrouw en Jayden
    Fijn dat ik jullie verhaal weer mocht lezen.
    En fijn dat 't goed gaat met Jayden.
    En ik hoop dat jullie 4ren 'n gezellige week kunnen maken.
    En Jayden begint ook lekker te praten.
    Leuk is dat he
    Volgens mij zijn Kyan en Jayden ongeveer van dezelfde leeftijd
    Kyan wordt eind deze maand 2en 'n half jaar
    Veel plezier
    Liefs Henriette

• 16 Januari 2011 - 09:32

Nijnsel:

hallo het is leuk om te horen dat het goed gaat met dat kleine menneke en dat jullie ook wat meer rust hebben en wat leuks kunnen gaan doen hou vol kanjers he danny nog ff wat anders ik heb mijn droom auto een subaru groetjes de drie uit nijnsel

• 16 Januari 2011 - 14:42

Wendy Vervlossen:

Heel veel plezier deze week met je zussie!! Fijn even wat rust te hebben.

• 16 Januari 2011 - 16:02

Nico, Loes & Siem:

Hey, wat fijn om bezoek te hebben! Is toch lekker eigen he. En een weekje extra rust is misschien ook wel lekker, al wil je natuurlijk ook graag door met behandelen. Ik zie een week met veeeeel speeltuintjes etc!! Kan tante lekker spelen.
    Dikke kus X

• 16 Januari 2011 - 18:05

Hellen Markgraaff:

Heej, kanjers!
    Altijd weer verrast wanneer ik jullie verslag zo lees. Heel onwerkelijk wat jullie daar zo met z'n drietjes moeten door staan...maar wat fijn voor jullie dat er nu familie over is. Geniet ervan en wij denken aan jullie en dragen jullie een warm hart toe...tot gauw weer.
    Liefs Hellen en Joran

• 16 Januari 2011 - 19:22

Manfred NoorTessa:

Hoi Danny, Janice, Jayden,

Bedankt voor jullie lieve verjaardagskrabbel voor Tessa. Ze heeft een leuke verjaardag gehad en voelde zich echt een jarig jobje.
    Fijn om te lezen dat het wel redelijk gaat en dat je zus er is. Even wat steun kunnen jullie vast wel gebruiken. En dan iemand waar je ook eens een arm omheen kan slaan ipv virtueel.. haha.
    We denken aan jullie,
    liefs,
    Fam. Sprengers

• 16 Januari 2011 - 22:07

De Gemertjes:

Heerlijk je zussie bij Janice. Lekker van genieten hoor. En kleine lieve knul je slaat je er wel weer doorheen. Je doet het toch super. Leuk dat jullie ook lieve mensen in de buurt hebben als Pat en Anna. Tot gauw skypes.

Liefs uit Eindhoven

• 17 Januari 2011 - 08:02

Bertie:

Fijn dat je zus er is. Maak er een leuke week van. Leuk dat Jayden begint te praten en af en toe weer meer kind kan zijn. Geniet lekker de komende week en veel succes volgende week met de volgende kuur.
    We denken veel aan jullie.
    Heel veel liefs
    Jack en Bertie

• 17 Januari 2011 - 10:01

Nicky:

wat een heerlijk bericht weer
    dikke kus

• 17 Januari 2011 - 11:23

Jeroen En Linda:

Alleen even een erg dikke knuffel.

• 17 Januari 2011 - 12:03

Hans Willeke En Anne:

Hallo lieve mensen
    Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met het mannnetje.
    Geniet lekker van deze week en doe de groetjes aan je zus van ons.
    spreken jullie snel.
    Dikke kus

• 17 Januari 2011 - 15:10

Joeri En Nicolle:

hoi schatten,
    fijn om te horen dat het redelijk goed. Moet zeker goed doen om jayden ook gewoon als blije jongen te zien, die gewone dingen doet. Succes volgende week en geniet van de dagen met je zus. Groetjes joeri nicolle bo en sjors

• 18 Januari 2011 - 17:32

Jessica:

Hallo!
    Wat fijn dat je zus er is, eindelijk iemand die misschien je heimwee een beetje kan verzachten. Die Jayden wordt wel een kletskous zeg! En dat om 5 uur 's ochtends. Nou troost je: hier is dat niet anders!!Ik hoop dat jullie kunnen genieten van het weekje extra rust, misschien ook wel fijn nu je zus er is. Kunnen jullie misschien wat leuks gaan doen!
    Succes voor de volgende antibody!
    Dikke kus, Jessica

• 18 Januari 2011 - 17:32

Jessica:

Hallo!
    Succes voor de volgende antibody!
    Dikke kus, Jessica

• 19 Januari 2011 - 14:17

Michel En Silvia:

Dit zijn ook erg fijne berichten om te lezen!!! Geniet van de ontwikkeling van Jayden en de tijd met je zus!
    En daarna weer veel succes met de volgende antibody...

Liefs Michel en Silvia

• 19 Januari 2011 - 23:41

Nelleke Ploeg:

wat fijn om te zien en te horen dat jullie ook nog plezier kunnen hebben.onze dochter LIEKE hoopt in mei deze behandeling te krijgen,en het is fijn om ook nog enigsins leuke dingen te horen en zien ik hoop dat alles goed gaat met jullie kanjer en met jullie. sterkte voor komende tijd veel liefs FAM PLOEG uit BARNEVELD.

• 20 Januari 2011 - 09:31

Coen En Nicole:

Nou fijn dat jullie ook aan leuke dingen toe komen.
    Pas wel op met kogel. Dadelijk denken ze dat hij lid is van Al Quaida :) Mag je nog langer blijven...
    Veel sterkte de komende weken weer en zorg dat je genoeg plaap krijgt. Helemaal geweldig die taal van Jayden.
    xx Coen en NIcole

xx

• 21 Januari 2011 - 12:10

RMCD.:

Hey buurtjes,

Fijn een dergelijk "luchtig" verhaal van jullie te lezen. Lekker bijtanken dus. Plopperdeplop !

Het is hier nu vrijdag 13.00 uur en de zon wil af en toe door de grijze massa komen. Dan is een pak sneeuw met een zonnetje toch ook niet verkeerd.

Groetjes allemaal en we denken aan jullie.

Houdoe RMCD.

• 21 Januari 2011 - 14:56

Nicole (Coen Slaapt):

Hoi,
    Lees elke keer jullie verhaal en ben nog steeds erg onder de indruk. Nu ik zag dat jullie over 107 dagen terug zijn lijkt het (voor ons in NL ieder geval) niet meer zo lang te duren. Tegen die tijd hebben we, als komend weekend alles goed gaat, puppy's in huis van zo'n 6,5 week oud. Jullie zijn dan van harte welkom om een keertje te komen puppyknuffelen!
    Groetjes uit het alom wereldberoemde Liempde, Nicole en Coen (die zit nu in de nachtdienst en ligt lekker te slapen)