Tijd voor de laatste updates - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu Tijd voor de laatste updates - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu

Tijd voor de laatste updates

Door: jaydenvanhek

Blijf op de hoogte en volg Jayden

12 December 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

We kunnen bijna zeggen dat we een rustige week hebben gehad, zonder al te gekke dingen!!!
Wauw, een unicum!!

We hebben ons deze week voornamelijk geconcentreerd op bijtanken en alles op alles zetten om te kunnen gaan verhuizen!!
En ja hoor, de aanhouder wint, wij gaan maandag verhuizen!! We hebben het zelfs zo goed kunnen regelen dat er een verhuiswagen komt!! (waar we niets voor hoeven te betalen)
We hebben van Anna en Pat (de ouders van dat kindje waar ik in de vorige blog over vertelde) enorm veel spullen gekregen, om ons te kunnen settelen in ons nieuwe appartement.
Handdoeken, potten, pannen, tupperware, boodschappen, merkkleding voor ons Jayden met de prijskaartjes er nog aan, serviesgoed, washandjes, en ga zo maar door!!
Echt ongelofelijk en onze "Loveshack" hier staat bomvol. Nu is dat niet zo'n enorme uitdaging om dit krot vol te krijgen maar even om aan te geven dat we veel spullen hebben gekregen.
We zijn vorige week daar uitgenodigd om te komen eten. Pat was ons zelfs komen halen.
Natuurlijk dacht ik een klein momentje.... " Is dit wel verstandig?? Helemaal in Amerika, niemand die je kent, voor hetzelfde geldt ontvoeren ze je en niemand die erachter komt!?" Nou ja, die gedachte maar gauw losgelaten, en wat bleek, ZO'N lieve mensen!!!
Die een kast van huis hebben dat tot in de puntjes verzorgd is..... The american dream....
De volgende keer vragen we of we foto's mogen maken!!
We hebben lekkere lasagna gegeten. (veel beter als die ene die ik heb gepoogd te maken, want daar zaten op de een of andere manier hele hete pepers in...:)!!
Maar goed...
Lieve mensen, goede sfeer en voor herhaling vatbaar. Het feit dat we nu sociale contacten hebben hier doet ons enorm goed. Je voelt je bijna weer mens, zeg maar.
Verder hebben we het op de terugweg gehad over de plekken die we nog wilde gaan bezoeken hierzo. Wij wilde graag naar Sears in Camden. Pat vertelde ons dat dat niet zo verstandig was, omdat Camden een van de meest criminele steden is in heel pennsylvania..... Hij zei: Als je nog een auto wilt hebben om je aankopen in te doen, dan zou ik niet naar DIE Sears gaan!!!
WHAAAA, hebben wij weer... Zelfs de politie is bang in Camden!!!
Dus deze mensen hebben veel nuttige tips voor ons! Erg prettig.

Wat ik in de vorige blog vergeten ben te vertellen is hoe het nu met de kuren gaat verlopen voor de komende weken.
Nou a.s. woensdag de 15de gaat ons Jayden het ziekenhuis is voor 5 dagen. De eerste dag is alleen opname, op donderdag starten ze met het medicijn genaamd IL2. Dit medicijn loopt over 96 uur. Dus 4 dagen aaneengesloten. Met dit medicijn kan hij wel allerlei allergische reacties krijgen, maar heeft hij geen pijn, net als met de antibody.
Na deze 5 dagen, als er geen complicaties zijn mag hij naar huis. Dan wordt hij de 22ste op woensdag weer opgenomen voor 5 dagen. Eerste dag alleen opname, donderdags starten met de IL2 gecombineerd met de antibody. Dit is volgens de artsen hier het zwaarste gedeelte van de kuur. En voor de oplettende lezers onder ons.... Ja, wij zijn met de kerst in het ziekenhuis en ons mannetje gaat dan waarschijnlijk heel ziek zijn.....
Merry christmas! It is the season to be jolly!!!
Maar goed, we proberen daar maar niet al te veel bij stil te staan... Verdriet hebben we toch, en er te lang bij stil staan heeft geen zin. Ons Jayden weet niet wanneer het kerst is, dus doen wij het gewoon als hij zich weer goed voelt!!!

Want dat die dag weer gaat komen weten we inmiddels!
Wat is onze kerel toch een kanjer!
Hij lacht, danst, speelt en belangrijker nog... Hij gaat ETEN!!!
Mensen die ons wat beter kennen, weten dat ons Jayden vanaf zijn ziekzijn een enorm slechte eter is. Vrijwel niets komt zijn mondje in! Laat ik zijn uitgebreide menu een voor jullie opschrijven:
- Banaan, dannootje, crackers, broodjes, wortel, sperciebonen, pizza, friet, mayonaise, appel, vlees, koekjes, appelsap, melk, babysnacks, vanavond zelfs pannekoeken!!!

Dit alles lijkt ook met de dag uit te gaan breiden. Wij zijn zo enorm trots! En ook al is het niet geheel verantwoordelijk allemaal, het is een begin!!

Wij zijn nu vooral bezig met onze verhuisplannen en de komende opname!
Wanneer we weer spannende berichten hebben, melden we deze natuurlijk weer bij jullie!!
Oja, geen kaartjes of pakketjes meer naar ons huidige adres sturen! Mochten mensen ons nieuwe adres willen, laat dat dan ff weten op ons emailadres! dvanhek@versatel.nl

Lieve groetjes van ons

• 12 December 2010 - 06:25

Fred, Noor,Tessa:

Hoi lieverds,
    Wat fijn dat jullie daar wat mensen hebben leren kennen. Het zal zeker niet makkelijk daar zijn. We denken veel aan jullie.
    Ik heb Tessa al gezegd dat ze goed naar het menu van Jayden moet kijken want hier is het weer drama qua eten...
    Groetjes,
    Noortje

• 12 December 2010 - 07:54

John & Yv Verlinden:

we worden er beide een beetje stil van. sterkte en veel succes met de verhuizing. Thumbs up!!! :):)

• 12 December 2010 - 08:29

Silvia:

wat fijn een wat rustigere week! heben jullie ook wel nodig om nog een beetje te leven. Nu dus verhuizen, hopelijk bevalt jullie nieuwe huisje snel.
    De twee kuren die er nog aan zitten te komen dit jaar klinken niet goed, maar idd Jayden vecht zich er iedere keer weer bovenop! Geniet van zijn lachen, eten, dansen en zingen. Liefs Silvia

• 12 December 2010 - 09:21

Jessica:

Fijn hoor, dat jullie ff hebben kunnen bijtanken de afgelopen week!!
    Hopenlijk hebben jullie weer wat energie voor de komende kuur, die ongetwijfeld weer zwaar gaat worden.
    Heel veel succes en sterkte!!
    x Jessica.

• 12 December 2010 - 10:30

Michel:

Fijn dat er ok zo'n weekje tussen zit!!!
    Heel veel succes en sterkte met de volgende kuur!!! En met verhuizen!!!
    X Michel

• 12 December 2010 - 10:50

Nicky:

he wat een super nieuws allemaa,
    helemaal geweldig.
    en wat een positieve gedachten en plannen hebben jullie, dat is helemaal top.

dikke kus nicky

• 12 December 2010 - 12:00

De Gemertjes:

Wat heerlijk om te lezen dat jullie je nieuwe stulp gaan betreden. En dat jullie goede mensen hebben ontmoet is zeker zo prettig. En dat jullie Kanjer. Lekker dat hij al weer wat eet. En dan maar onverantwoordelijk. Laat hem lekker ff genieten van die lekkere smaken! Succes met de verhuizing en lekker genieten van al het nieuwe. En wat is een mindere Kerst als er nog vele volgen die je met veel plezier kan beleven. Maar we denken wel aan jullie hoor!
    Veel liefs en xjes,

Boy, Shirley, Sharon en Ashley

• 12 December 2010 - 13:43

Noortje:

he janice,
    fijn om even wat positieve nieuwtjes te horen....
    veel succes met het overhuizen morgen en natuurlijk heel veel sterkte weer van 15de.....
    groetjes
    noortje

• 12 December 2010 - 13:55

Robertjan En Wendy:

Jeetje, wat een verhaal weer. Fijn dat jullie nu een leuk stekkie hebben gevonden. Heel veel succes de komende dagen met het verhuizen en natuurlijk met de nieuwe opname en kuur van Jayden. Geniet van elkaar! Jullie zijn kanjers!

Liefs van ons

• 12 December 2010 - 16:12

Ilma En Huub:

Hoi Danny,Janice en Jayden

Wij zijn heel blij om dit goede nieuws te horen.
    En wij zijn ook heel blij dat jullie een nieuw huisje hebben.
    Veel succes met het overhuizen en de nieuwe kuur.

liefs van ons

• 12 December 2010 - 17:19

Wendy Vervlossen:

Wat fijn dat de mensen daar zo behulpzaam zijn en dat je weer contacten hebt en natuurlijk even op adem hebt kunnen komen. Alvast heel veel sterkte met de volgende opname.
    Groetjes wendy

• 12 December 2010 - 18:43

Jose En Ronald :

hoi,
    jullie kennen ons wel niet persoonlijk, maar wij zijn vrienden van boy en shirley en van vanessa en ron.
    ik wil even kwijt dat wij ons petje voor jullie afnemen.
    wat zijn jullie en zeker ook jayden sterk zeg.
    ik lees vol bewondering jullie berichten (die overigens heel mooi geschreven zijn, mijn complimenten), wat maken jullie veel mee daar en zeker niet gemakkelijk.
    fijn dat jullie zo'n lieve mensen hebben leren kennen en waar jullie je verhaal bij kwijt kunnen en steun van kunnen krijgen.
    jullie verdienen het.
    wij wensen jullie heel veel sterkte toe en nogmaals petje af.
    jose en ronald van dooren

• 13 December 2010 - 13:56

Bertie:

Fijn dat afgelopen week wat rustiger was. Veel succes met het verhuizen.
    We denken veel aan jullie.
    veel liefs
    Jack en Bertie

• 13 December 2010 - 20:05

Ariëlle:

Fijn om te horen dat jullie lieve mensen hebben leren kennen, daar.
    Succes met verhuizen en met de volgende kuren.
    Dikke kus van ons

• 13 December 2010 - 21:35

Hellen Markgraaff:

Heej, wat een goed nieuws dat jullie nu een ander stekkie hebben gevonden en ook nog de sociale contacten weten op te bouwen tussen de bedrijven door!
    En ja...het zal een heel andere kerst worden., maar wat is een datum als je elkaar maar hebt en elkaars steun kunt zijn...put daar je kracht maar uit...
    Heel veel sterkte de komende tijd...denk veel aan jullie
    Liefs Hellen en Joran

• 14 December 2010 - 09:26

Tante Nana :

Hallo Kanjers,

Veel succes met de verhuizing!
    Wat fijn dat Jayden weer wilt eten, straks wil ie alleen Indo-food en pizza's, haha! Het maakt ook niet uit, het begin is gemaakt en dat telt.

We wensen jullie veel succes met de volgende kuur.

Veel liefs van ons

Tante Nana en Ome Ron

• 14 December 2010 - 11:21

RMCD.:

Hey buurtjes,

Echt niet saai daar..... de politie is zelfs bang in Camden. Wegblijven dus.

Top dat jullie een nieuw onderkomen hebben met de nodige spulletjes erbij. En dat onze buurjongen het op een eten zet. Helemaal goed. Hij denkt; "D'as een goede buffer voor de komende twee kuren."

Hebben jullie de tekening van het nieuw in te richten grasveld (links) in onze straat ontvangen? Als jullie terugkomen ligt er mogelijk een nieuw plantsoentje met planten en paadjes. Grappig hè?

Nou, zet um op allemaal. We denken aan jullie.
    HOUDOE !!! RMCD.

• 15 December 2010 - 10:55

Buurvrouw Inge:

Wat een heerlijk positief bericht! Jayden is en blijft een kanjer!
    Fijn dat jullie nu een beter plekje hebben gevonden om te wonen en vooral die sociale contacten zijn super.
    Wij denken elke dag aan jullie!

Liefs,
    Inge en Paul

• 15 December 2010 - 14:38

Chris Jones,:

Ik wens jullie heel veel sterkte.
    Hartelijke groet, blogvriendin van buurvrouw Inge S.

• 17 December 2010 - 22:32

Willy:

Heel veel sterkte voor de komende tijd.
    Ik denk aan jullie.
    Willy, lezer van het blog van Inge