Een nieuw jaar - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu Een nieuw jaar - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu

Een nieuw jaar

Door: jaydenvanhek

Blijf op de hoogte en volg Jayden

06 Januari 2011 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje uit het verre philadelphia.
Allereerst voor eenieder de beste wensen voor 2011! Dat het voor een ieder een jaar mag zijn dat gevuld met voornamelijk liefde voor elkaar!
Dat is alles wat je in het leven nodig hebt om je dag door te komen!
We hebben er inmiddels kuur nr 2 opzitten. De laatste dagen van de kuur waren niet gemakkelijk. Ons Jayden moest inderdaad voor de laatste dagen telkens weer aan de zuurstof. Gelukkig maar een half litertje, maar toch weer iets extra's. We zullen ook nog wat foto's oploaden waarop jullie kunnen zien hoe hij er op de laatste dag van deze rotzooi uitziet!
Dan kunnen jullie een beetje snappen dat wij altijd blij zijn als de hel van 4 dagen anti-body weer voorbij is zonder al te veel kleerscheuren.

We mochten zoals gepland op maandag de 27ste naar huis. Ons Jayden woog bij opname 14,6 kilo en op maandag bij ontslag 15,4 kilo!!! Dus dat vocht zou wel eventjes blijven zitten was de verwachting.
Maar niet getreurd alles komt goed.
Wij nemen ons mannetje mee naar huis en hij doet het eigenlijk heel erg goed. Hij is blij weer thuis te zijn. Fijn weer met zijn speelgoed spelen maar voornamelijk natuurlijk plop kijken!!
Maandag en dinsdag verlopen rustig en we doen dan vooral ook geen gekke dingen.
Op woensdag moeten we om 12.30u in het ziekenhuis zijn voor controle.
Op het moment dat we ons mannetje uit bed halen en vertellen dat we naar het ziekenhuis gaan, is het mis. Hij wil niet aankleden, geen jas aan, niet in de auto, en eenmaal in het ziekenhuis aangekomen al helemaal niets meer! Hij gilt en krijst alles wat hij kan, bij elkaar!!!
Erg vervelend, maar enigszins begrijpelijk.
Het onderzoeken verloopt dan ook niet vlekkeloos, zijn gewicht is nog onveranderd, maar volgens de artsen hoort dit allemaal nog bij de anti-body.
Komt wel goed....
In deze dagen wordt het al weer snel duidelijk dat er iemand de schuld moet krijgen van het zich ellendig voelen en laat dat ook deze ronde weer mama zijn!! Mama mag niets, geen badje, niet in bed, geen pyjama aandoen, mama mag hem amper aankijken. Oja, en de leukste was dat mama zelfs de buggy niet mocht duwen!!!
De nieuwe woordjes die hij in deze dagen heeft geleerd zijn geweldig!
Herhaalderlijke plaat in deze dagen was: "Nee mama, ikke BOOS!! Niet duwe, papa doen!!!
Ineens volzinnen die kerel!!
Hahaha, je moet er maar mee lachen, want wat kan je anders.
Mama telt heel veel tot tien deze dagen en sommige dingen gaat mama WEL doen.....
Na een dag of 4 "NEE MAMA,NIET DOEN", was het grootste leed weer geleden en kon er weer gelachen worden.
In de auto naar New York hebben we zowaar samen het eerste liedje weer gezongen.
Erg leuk, misschien krijgt Danny er ook nog wel een klein filmpje van op de site.
Maar goed, hoe was New York!??
DRUK gek!!!
Er komen zo ongeveer 75.000 mafkezen (ehhh mensen) op af.....
Ongelofelijk.
We zijn dan ook niet op times square geweest, omdat dat natuurlijk met een buggy en een half zieke 2 jarige geen heel intelligent idee is....
Dus in het hotel lekker gegeten, goed geslapen en om 18.00u en om 0.00u nieuwjaar gevierd! Haha... Gelukkig waren we om 0.00u niet alleen want mijn moeder en mijn oom en tante waren in alle vroegte weer opgestaan om via skype met ons nieuwjaar in te luiden!!
We hebben 1 januari lekker gewinkeld net als 50.000 andere mensen.... Maar we hebben het leuk gehad en ook daarvan uiteraard een paar fototjes...
Verder was de terugreis wat langer dan gepland in verband met files. We zijn nu weer een paar dagen thuis en we genieten elke dag van ons Jayden. Hij lacht speelt en zingt alle liedjes mee, we hebben vandaag voor het eerst zijn haar weer in stekeltjes omhoog gedaan en al zeggen we het zelf: Hij is ZO KNAP!!!
Al met al positieve berichten.
Op 15 januari krijgen we ons eerste bezoek uit Nederland, mijn zus komt!!! WOEHOE!!!
Echt heel erg leuk!!
Dan wordt ons Jayden de 19de opgenomen voor de volgende anti-body kuur en na deze ronde gaan ze alle scans en de beenmergpunctie weer opnieuw doen, om tussentijdse beelden te verkrijgen van de inwendige stand van zaken.
Al met al zijn de artsen en wij erg tevreden over hoe het allemaal verloopt.
Nou, wederom een lang verhaal...
Tot de volgende blog maar weer!!
Liefs!

• 06 Januari 2011 - 05:00

Manfred,Noor,Tessa:

Hoi fam. v. Heck,

Wat fijn om te horen dat het redelijk met jullie gaat. En dat jullie ook nog even genoten hebben in New York.
    Goede vooruizichten met het bezoek wat komen gaat, zo heb je ook wat om naar toe te leven.
    Dikke knuffel,
    Manfred, Noortje, Tessa

• 06 Januari 2011 - 06:34

Aart Schinkel:

Allereerst wil ik jullie een heel goed 2011 toewensen, liefde en gezondheid zijn de belangrijkste!
    Het leven is nu niet makkelijk voor jullie, jullie zijn alledrie Kanjers!!!

• 06 Januari 2011 - 08:16

John & Yv Verlinden:

Het is goed om te zien hoe jullie reilen en zeilen. soms lachen en soms een traan. Jullie zouden er een boek van kunnen maken. Houdt vol jullie 3.

• 06 Januari 2011 - 09:08

Wendy Vervlossen:

Ook voor jullie de beste wensen voor 2011 !! Gelukkig is New York door gegaan en hebben jullie daar ook even kunnen genieten. Heel veel sterkte weer voor de komende tijd, maar eerst als ik het goed begrijp thuis even genieten van jullie mannetje.

• 06 Januari 2011 - 09:10

De Gemertjes:

Vannacht hebben we jullie nog lang gesproken, maar was weer goed om jullie te zien en te horen. Wat is het een heerlijk manneke. En toch een heerlijk appartement. lekker nieuw en schoon. Janice je moet echt heel wat doorstaan, maar je doet het fantastisch hoor.
    Tot skypes.

in 2011 komt alles goed.
    dikke kus

• 06 Januari 2011 - 11:15

Michel:

Het allerbeste in 2011 voor jullie drietjes!!!! Sterkte alvast voor ronde 3, knap dit julie de lichtpuntjes blijven zien!!! En inderdaad, het is echt een knap menneke!!!

Groeten Michel

• 06 Januari 2011 - 13:46

Jessica:

Hey,
    Allereerst de beste wensen voor 2011!!!
    Gelukkig wel oud en nieuw in The big Apple kunnen vieren! Was al bang dat dat me al die sneeuw niet zou lukken!
    Geniet van jullie mannetje en elkaar!
    x Jessica.

• 06 Januari 2011 - 17:45

Ellen:

Hoi Danny , Janice en Jayden,

Voor jullie nogmaals de allerbeste wensen en dat het een fantastisch 2011 mag worden.(hoop dat jullie toch ons kaartje nog hebben ontvangen) Alleen maar goede berichten en dat jullie dan echt als gezinnetje kunnen genieten.Fijn dat Jayden het allemaal zo goed doet.En ondanks alles hebben jullie toch nog even met z'n drietjes in New York kunnen genieten. Dit komt allemaal goed.Jayden is een geweldige kanjer en ouders natuurlijk.haha Jullie doen het zeker ook geweldig.Sterkte met de volgende ronde.

Liefs en dikke knuffels,
    Ellen en Roy

• 06 Januari 2011 - 18:48

Nijnsel:

Alle drie een heel goed 2011 toe gewenst jullie zijn kanjers.
    Groetjes van de drie uit Nijnsel

• 06 Januari 2011 - 19:11

RMCD.:

Hey buurtjes,

Fijn weer wat van jullie te vernemen. Jullie laatste twee verslagen zijn niet in onze mailbox verschenen. Fout in de mailbox hier.

Ook voor jullie drietjes: ALLE GOEDS IN 2011 !!!!!!!!!!!

Wat een mooi huisje hebben jullie nu. Maar eerlijk gezegd, de voorkant van jullie oude huisje was wel erg gezellig. Leuke foto's, jullie genoten zichtbaar in New-York. En we moeten toegeven, met gestylde haartjes...... een stuk !

Hier heeft het vannacht en heel de dag alleen maar geregend dus de sneeuw is hier nagenoeg weg.

Fijn weer wat gelezen te hebben en zeker de zin dat de artsen en jullie erg tevreden zijn over het verloop. Zet 'um op alledrie, we denken aan jullie.

Houdoe, RMCD.

• 06 Januari 2011 - 19:14

Wil:

Voor 2011 natuurlijk het beste van het beste toegewenst!!
    Serious Request stond voor de kerstdagen op de markt in Ehv.en 's woendags was Kabouter Plop daar ook...ik heb toen aan Jaydens geweldige Plop dans moeten denken!
    Wat is Jayden toch een dappere vent!
    Heel veel succes weer samen in de komende tijd. Gr Wil /VTT

• 06 Januari 2011 - 21:11

Charlotte Cramer:

Ook voor jullie de allerbeste wensen voor 2011! Als het goed is ook via een kaartje maar weet niet of die goed aangekomen is... Wat een heftig verhaal weer maar ook fijn om te horen dat het naar omstandigheden wel allemaal goed gaat! Wat een heerlijke foto's uit New York en wat fijn dat jullie er toch nog even uit geweest zijn! Heel veel sterkte weer de komende tijd! Liefs Charlotte

• 07 Januari 2011 - 11:07

Hanske:

Hallo lieve vrienden.

Fijn dat hij het desondanks alles eigenlijk toch erg goed doet!!!
    Jullie ook nogmaals de beste wensen en al de liefde van de wereld voor 2011 en alle daarop volgende jaren.
    En laat ons weten als er nog iets leuks in het verschied ligt ;-) hihi

groeten

• 07 Januari 2011 - 11:24

Nieke:

Hey Luitjes,

Allereerst wens ik jullie 3 een gezond, geslaagd, gelukkig en fantastisch 2011!

Ik denk veel aan jullie en het is fijn om te lezen dat het naar omstandigheden allemaal redelijk goed is gegaan.

Even een vraagje: wat is jullie skypenaam? Wellicht kunnen we dan snel een keer bij kletsen dan kan ik meteen eea met jullie overleggen.

Heel veel liefs en ik denk aan jullie

Nieke

• 07 Januari 2011 - 17:23

BDC Bartjuh:

he mensen fijn om jullie verhaal weer te lezen
    ik wens jullie het allerbeste toe en dat jullie mar snel nar huis mogen...
    he danny? heb je ook msn daar?
    bartapartrx8@live.nl

• 07 Januari 2011 - 17:23

BDC Bartjuh:

he mensen fijn om jullie verhaal weer te lezen
    ik wens jullie het allerbeste toe en dat jullie mar snel nar huis mogen...
    he danny? heb je ook msn daar?
    bartapartrx8@live.nl

• 07 Januari 2011 - 21:26

Joeri En Nicolle:

lieve schatten,
    ook voor jullie de beste wensen voor 2011. Mag dit jaar maar voor jullie vol staan met liefde, geborgenheid en natuurlijk gezondheid. Ontzettend leuk om jullie te zien lachen. Ik dacht even dat New York niet door zou gaan ivm de vele sneeuw, maar gelukkig wel. Succes weer de 19de groetjes en dikke kus joeri en nicolle

• 08 Januari 2011 - 14:11

Ton Van Wees :

he kerel hoe gaat het ernu mee
    had van bdc deze link gekregen
    het allerbeste en sterke ermee

t.v.wees ford van berkel veghel

• 08 Januari 2011 - 14:19

Adriënne.:

Hoi Luitjes,
    Janice, het blijft heel indrukwekkend om jullie belevenissen te lezen vanuit het verre phili. En wat een mooie foto's. Niets teveel gezegd over jullie knappe (dappere) ventje!
    Alle goeds voor het komende jaar!
    We blijven jullie volgen.
    xx Adriënne.

• 08 Januari 2011 - 16:16

Sharon:

hallo! Wat is die vent van jullie toch een kanjer! En wat een knapperd met zijn gel in z'n haar :) Tot Skype's :D
    xxx

• 08 Januari 2011 - 17:10

Tante Nana:

Hallo Kanjers,

Wat fijn dat het nu wat beter gaat. En inderdaad wat is Jayden een knappe kanjer geworden! Kijk maar uit, over een tijdje moet je nog alle meisjes van hem afschudden. hahaha!
    Nou ondertussen heb ik met jullie geskyptm en dus zijn we weer op de hoogte van elkaars nieuws.

Tot gauw maar weer.

Dikke knuffels van ons

• 08 Januari 2011 - 23:41

Iene Teunissen.:

Hallo allemaal.
    Heel erg leuk om jullie verhalen weer te lezen.
    En wij wensen jullie voor het nieuwe jaar ook alle geluk van de wereld toe, en heel veel gezondheid, kracht, begrip en liefde.
    En we hebben heel veel respect voor jullie.
    En Danny als ik dat zo zie heeft Jayden inmiddels meer haar als jij. Hij ziet er super uit met die gel in zijn haren.
    Ik bied jullie bij deze dan ook alledrie een gratis kappersbeurt aan als jullie weer thuis zijn.
    Probeer ondanks alles van de omgeving en van elkaar te genieten. Maar als ik de foto`s zo zie, dan doen jullie dat wel.
    Heel veel succes samen, en graag weer tot hoors.
    Groetjes Iene Teunissen
    IenZ Hair DeZign.

• 09 Januari 2011 - 20:11

Inge Thijssen:

Beste fam Van Hek,

Via Ronny en Vanessa heb ik begrepen dat jullie zoontje Jayden erg ziek is en dat jullie voor behandeling naar Amerika zijn gegaan. Ik wens jullie heel veel kracht, moed en liefde voor 2011. Geniet van elkaar en mijn gedachte zijn bij jullie.
    Groet, Inge Thijssen

• 10 Januari 2011 - 20:08

Robertjan En Wendy:

Hallo jullie 3tjes,

Allereerst voor jullie ook de beste wensen voor 2011. Dat het maar een goed en gezond en gelukkig jaar mag worden voor jullie, want dat verdienen jullie echt! Fijn om te lezen dat jullie ook lekker kunnen genieten samen. Wij wensen jullie de aankomende tijd veel succes met alles en een dikke duim voor jullie Jayden. Wat een kanjer is hij toch!!
    Groetjes Robertjan, Wendy, Max en Daantje

• 11 Januari 2011 - 00:38

Bert En Willemijn:

Voor jullie ook alle goeds voor 2011 !!!

Het is echt heel erg indrukwekkend om te lezen, wat jullie daar allemaal moeten doorstaan....en dat jullie ondanks alles nog proberen te genieten van oud-en nieuw in de big city !!! Echt ontzettend knap wat jullie daar doen..
    En wat ziet jullie mannetje er ondanks de zware behandeling knap uit !!!
    We blijven jullie volgen en heel veel sterkte voor de komende anti body !!!
    Liefs Bert, Mijs en Willemijn

• 14 Januari 2011 - 15:53

Willy:

Ik heb even bijgelezen.
    Ik wens jullie voor het komende jaar heel veel goeds. Veel sterkte voor de volgende behandeling. Geniet van het bezoek van je zus.
    Groetjes Willy (via buurvrouw Inge)

• 17 Januari 2011 - 21:05

Marcel En Helga:

wat fijn om te horen dat het goed gaat. het zal wel lekker genieten geweest zijn in New York . leuke foto s,fijn om op zo n manier jullie dan toch nog even te zien. en danny was er bij de pizza ook een gratis flesje wijn of fris bij,zal wel niet he whahaha. we hopen dat het alleen nog maar berg opwaarts gaat. janice geniet maar lekker van de aanwezigheid van je zus,maar dat zal wel lukken. we blijven jullie volgen ,jullie zijn echt toppie.
    heel veel liefs van ons
    groetjes xxx