Vrolijk kerstfeest - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu Vrolijk kerstfeest - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Jayden Hek - WaarBenJij.nu

Vrolijk kerstfeest

Door: jaydenvanhek

Blijf op de hoogte en volg Jayden

25 December 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hallo allemaal,

Om te beginnen willen wij jullie allemaal een vrolijk kerstfeest wensen. Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne dag gehad en er morgen nog eentje tegoed.
Wij zijn inmiddels met de derde dag van de antibody en IL2 bezig. De zware kuur zoals omschreven in de vorige blog.
We kunnen in elk geval vermelden dat het inderdaad zwaar is maar ook deze ronde geen enge bijwerkingen.
Ons Jayden krijgt veel medicijnen om alle bijwerkingen en eventuele pijn tegen te gaan en die doen hun werk. Ze hebben als gevolg dat hij suf is, maar dat geeft niet. Liever suf en veel slapen als wakker en pijn...
Hij heeft een zuurstofbrilletje gekregen vanmiddag omdat het zuurstofgehalte in zijn bloed laag werd. Daar doet hij het goed op en we kijken of we het ook weer zonder kunnen doen. Hij houdt op op dit moment een kilo aan vocht vast en dat is natuurlijk niet de bedoeling maar wel een bijwerking van de anti-body. Dus aangezien de plastabletten niet helpen, gaan ze waarschijnlijk vannacht een bloedtransfusie doen. Door de bloedtransfusie wordt het vocht, dat nu op verkeerde plaatsen in het lichaam zit weer naar de bloedbaan getrokken en als ze dat dan combineren met een plastablet dan zal het vocht wel zijn goede weg naar buiten vinden. Deze bloedtransfusie kan pas nadat de anti-body erin zit vandaag. Dus dat wordt in de nacht dat dit zal gebeuren als zijn bloedwaardes het toelaten.
Vandaag dus kerst in Amerika, met opa en nanny.
Een kerstgevoel is er natuurlijk niet echt, maar dankbaar dat opa en nanny bij ons kunnen zijn, dat zijn we wel.
Jayden heeft veel cadeautjes gekregen van opa en nanny van de oma's thuis en ook van het ziekenhuis en natuurlijk van papa en mama. Hij was te ziek om de cadeautjes uit te pakken, maar toen hij eenmaal zag wat voor leuks erin zat ging hij gelukkig toch even spelen!! Hiep hiep!! Mama en papa weer blij met een kleine glimlach van onze kleine man.
Veel mensen vragen hoe het met ons is...
Nou ja, niet voor niets dat we dat vermijden te vermelden in de blog.
Het is voor ons zwaar met veel moeilijke momenten, maar doordat we nu ons appartement hebben, waar we ons echt thuis voelen scheelt dat enorm veel in hoe we ons hier in amerika voelen.
We kunnen nu goed de weg vinden naar de supermarkt en het ziekenhuis en dat is al heel wat. Je bent niet meer onzeker in het verkeer omdat je weet waar je bent.
En we hebben ons reisje naar New York kunnen boeken. Heeeeel dicht bij times square!
Dus wij zijn erg blij dat dit is gelukt.
We willen iedereen bedanken voor de leuke sneeuwfoto's en ook de mensen die een kaart of pakketje hebben gestuurd!! Nicky je pakketje is binnen en de kamer, en boom zijn versierd!! Dank jullie wel!!!
We kunnen niet iedereen terugmailen, maar weet dat we het enorm waarderen dat er zoveel mensen met ons meeleven en aan ons denken!
Ook jullie helpen ons door een kleine reactie te plaatsen!
Op naar het nieuwe jaar!

Liefs van ons!

P.s. Dick, bedankt voor jou inzet en opbrengst! Voor ons ben je een kanjer!

• 25 December 2010 - 23:06

Ilma En Huub:

hoi allemaal

Wij wensen jullie toch ondanks de moeilijke tijd een fijne kerstdagen toe!!!
    En heel fijn te horen dat je de reis hebt kunnen boeken.

Heel veel sterkte toe gewenst!!!

• 26 December 2010 - 00:03

Ton En Ine Van Hout:

Wij wensen jullie fijne kerstdagen,
    en heel veel sterkte met jullie manneke.

Groetjes.

• 26 December 2010 - 00:32

Jennifer:

Ik kan me heel goed voorstellen dat er bij jullie niet echt een kerstgevoel aanwezig is. Toch hoop ik dat jullie ondanks alles een beetje van het amerikaans kerstsfeer hebben mogen genieten. Danny hoorde van Shirley dat je op skype zit en dat je graag contact hebt met je fam, nou ik heb me aangemeld dus we gaan elkaar gauw spreken! Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie 3tjes!

• 26 December 2010 - 08:45

Fred, Noor,Tessa:

Liever Janice,Danny, Jayden,

Ondanks alles toch een fijne kerst gewenst. Kan me voorstellen dat het gevoel ver te zoeken is.
    Een hele dikke knuffel van ons drieën,
    Manfred, Noor, Tessa

• 26 December 2010 - 09:06

Henriette:

Wij wensen jullie fijne kerstdagen ook al is het moeilijk om er van te genieten zoals het hoort.
    Maar iedere glimlach van Jayden helpt jullie er weer door.
    Top van julllie.

Groetjes Henriette xx

• 26 December 2010 - 09:10

Joeri En Nicolle:

hoi lieve schatten,

we zien op het temperatuur figuurtje dat het bij jullie lekker warm is. zoals jullie al hebben gezien en gehoord is het hier een witte kerst. Fijn om te horen dat het nieuwe appartement jullie zo goed bevalt. En oud en nieuw in New York. We zullen aan jullie denken die dag. Geniet ervan dat hebben jullie wel verdiend.
    veel liefs en dikke knuffels
    joeri nicolle en de kids

• 26 December 2010 - 09:21

Ariëlle:

Ook wij wensen jullie toch fijne dagen, samen met je vader en nanny.
    en veel sterkte
    Kus Kris, Ariëlle, Nena en Debbie

• 26 December 2010 - 09:45

Nijnsel:

Ook Nijnsel wenst jullie ondanks alles nog fijne kerstdagen en een heel mooi reisje naar New York geniet er maar van . Groetjes en een dikke knuffel voor JAYDEN van ons en voor jullie ook hoor Groetjes uit Nijnsel

• 26 December 2010 - 09:51

Wim En Heidi:

Hoi danny Jannice en jayden

wij wensen jullie fijne dagen en een mooi en goed 2011.
    we blijven aan jullie denken.

gr wim en heidi

• 26 December 2010 - 11:11

Hellen Markgraaff:

Heej, ook voor jullie een fijne kerst toegewenst en hopelijk kunnen jullie toch genieten van het samen zijn...wij hopen dat 2011 een hoopvol, goed jaar word voor jullie allemaal daar....met mooie vooruitzichten!!!
    Alles wat wenselijk is voor jullie en maak er iets van....geniet van elkaar.
    Warme groetjes uit Geldrop
    Hellen en Joran....

• 26 December 2010 - 14:25

Nicky:

kan niets anders schrijven dan:
    petje af voor jullie.

xxx nicky

• 26 December 2010 - 14:28

Peter En Titia:

we hebben jullie verslag gelezen. wij vinden het heel prettig dat jullie ons op de hoogte houden. wij wensen jullie met z'n drieen heel veel sterkte de komende tijd en ondanks alles toch een fijne jaarwisseling. groetjes peter en titia

• 26 December 2010 - 21:21

JERRY EN ANITA:

HOI DANNY JANICE JAYDEN BERT EN LORTTA . FIJN DAT JULLIE ONDANKS ALLES MET KERSTMIS BIJ ELKAAR ZIJN. WIJ DENKEN AAN JULLIE. STERKTE EN HEEL VEEL LIEFS VAN ONS ALLEMAAL.

• 26 December 2010 - 22:25

Engelbert En Winanda:

Lieve Janice, Danny en Jayden,

Gelukkig lezen we dat Jayden het ondanks de zware medicatie het toch goed. We hopen dat jullie ondanks alles toch een beetje genoten hebben van de kerst. Ook wij gaan ons aanmelden bij skype dus kunnen we jullie gauw even zien en spreken. Heel veel sterkte.

Liefs Engelbert, Winanda, Ian en Lindsey

• 27 December 2010 - 01:25

Opa & Nanny:

We were privileged to spend Christmas with our precious Jayden and his incredible Mama and Papa. WE love you guys so much and are so proud of all of you. xoxoxo

Heel zwaar om die kleine schat te zien lijden maar echt fijn om erbij te zijn. Wij zijn zo trots om te zien hoe die twee met dit alles omgaan...maar het feit dat hij hier is en deze behandeling mag ondergaan is iets waar wij allemaal heel dankbaar voor mochten zijn...het is en heel
    bezonder en heel speciale gifte wat wij aangeboden hebben gegekregen..bedankt aan ieder die hier aan heeft bijgedragen maar vooral de bizondere verzorgers die werken in het CHOP ziekenhuis...goed gedaan mensen..
    Bert en Loretta/Opa and Nanny

• 27 December 2010 - 10:33

Wendy Vervlossen:

Wat een zware kuur weer voor jullie allemaaal.
    Wel fijn dat je vader en nanny er zijn, helemaal nu!
    Mooi dat Jayden toch al even van zijn cadeautjes heeft kunnen genieten en daar na de kuur waarschijnlijk nog veel meer van zal genieten!!
    Heel veel sterkte nog en op naar jullie knallende jaarwisseling op times square, lijkt me wel een geweldige plek om dan te zijn.
    Liefs Wendy

• 27 December 2010 - 18:42

Jose En Ronald:

hallo,
    hier weer even een keer een berichtje.
    hopenlijk heb je toch fijne kerstdagen gehad met jullie familie.
    fijne dagen in new york, geniet maar even met zijn drieen na deze zware dagen.
    groetjes van ons

• 27 December 2010 - 19:20

Irene Ledeboer:

hallo allemaal

een beetje laat maar we willen jullie
    als nog fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar wensen.
    we hopen dat het een gelukkig jaar voor jullie wordt.
    heel goed dat jullie er even tussen uit gaan.
    ik ben ook heel blij dat jayden het zo goed doet.
    maar wat wil je ook het is ook zo sterk ventje.
    heel veel knuffels en kusjes en we denken veel aan jullie. fam. ledeboer

• 27 December 2010 - 19:40

Tante Nana:

Hallo luitjes,

Ik hoop dat jullie ondanks alle toch een beetje een kerstgevoel hebben gehad daar in Amerika. Wat hebben jullie veel Kadootjes gehad en wat fijn dat opa Bert en Nanny bij jullie waren. Geniet straks van de jaarwisseling in NY dat hebben jullie wel verdiend. En dat lijkt me best gaaf om dat een x mee te maken.

Veel liefs van ons

• 27 December 2010 - 20:56

Carla & Donald:

Hallo daar,
    Van ons en Oma Elly een dikke knuffel.
    Hoop dat het uitje naar new York jullie goed doet.

Veel sterkte verder en
    groetjes

• 29 December 2010 - 01:00

De Gemertjes:

O wat leuk naar de Big Apple met oud en niew. Spannend om dat mee te maken hoor. Lekker even een verzetje en dan vol goede moed het nieuwe jaar in gaan. Verder heel veel sterkte deze dagen en daarna lekker even genieten saampjes.
    Dikke knuffels voor jullie drietjes.

Liefs en groetjes,

Boy, Shirley, Sharon en Ashley

• 29 December 2010 - 08:26

John & Yv Verlinden:

houd moed en goede wensen vanuit Son .

• 29 December 2010 - 10:37

Jessica:

Oudjaar met uitzicht op Times square!
    Eindelijk iets leuks om op vooruit te kijken! Ik hoop dat het weer geen roet in het eten gooit!
    Genier ervan!
    dikke x Jessica

• 31 December 2010 - 11:42

Bart:

Geniet er van vanavond op TImes Square!!!
    dat 2011 alles mag brengen wat jullie wensen!!!!!!

• 31 December 2010 - 13:23

Bertie:

Fijn dat jullie ff op reis kunnen.
    Geniet er lekker van.
    Heel veel sterkte toegewenst voor 2011 en we zijn in gedachten bij jullie.
    Veel liefs Jack en Bertie

• 31 December 2010 - 15:41

Michel En Silvia:

We wensen jullie al het goeds en nog veel meer voor 2011!!! Hoop dat jullie een fijn oud en nieuw hebben gevierd op Times Square! bijzonder hoor, dat zijn de mooie kanten van deze moeilijke periode.
    liefs Michel en Silvia

• 31 December 2010 - 18:33

Marjolein De Goede:

Hoi!
    Ik hoop dat jullie nu in new york zijn en wens jullie heel veel geluk en vooral gezondheid voor 2011!

• 01 Januari 2011 - 10:14

Jerry En Anita:

lieve danny janice jayden
    wij wensen jullie een heel gelukkig en vooral een gezond 2011 toe. hopelijk zijn jullie in New York i.v.m. met de vele sneeuw. veel liefs van ons allemaal. xxx

• 01 Januari 2011 - 21:19

Carla & Donald:

Hi there,

Wij willen jullie op deze manier een voorspoedig, gezond en zeker voor onze bink Jayden een heel goed jaar wensen. en dat al jullie wensen mogen uitkomen.

En iedereen natuurlijk hier op deze website. Gelukkig Nieuwjaar.

liefs en groetjes,
    Oma Ellie , Donald en Carla